۱۹ مرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۱۹

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین خبر داد

کاهش ۵۰ درصدی فوتی‌ها در تصادفات درون شهری اسفراین

کاهش ۵۰ درصدی فوتی‌ها در تصادفات درون شهری اسفراین

بجنورد- فرمانده انتظامی اسفراین از کاهش ۵۰ درصدی فوتی‌ها در تصادفات درون شهری اسفراین خبر داد و گفت: تصادفات جرحی درون شهری نیز ۲۴ درصد کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مجید یگانه پور ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اسفراین به کاهش آمار تصادفات درون شهری و برون شهری اشاره کرد و اظهار کرد: در بحث تصادفات منجر به فوت در مناطق درون شهری با کاهش ۵۰ درصدی و در برون شهری افزایش ۱۱ درصدی این تصادفات را شاهد بودیم و در حوزه تصادفات جرحی درون شهری با ۲۴ درصد کاهش مواجه بوده‌ایم که این مهم با همکاری مردم صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی اسفراین در خصوص تخلفات راهنمایی و رانندگی بیان کرد: ۶۶۱ دستگاه موتور سیکلت به دلیل نداشتن بیمه و کلاه ایمنی و ۳۲۰ دستگاه خودرو نیز توقیف شده است که صاحبان این دستگاه‌ها اگر بیمه خود را درست نکنند به هیچ عنوان موتور یا ماشین آنها آزاد نخواهد شد.

وی با اشاره به افزایش ۱۱۱ درصدی کشفیات سرقت گفت: کاسبان در صنوف مختلف برای امنیت فروشگاه خود باید از دوربین‌های مدار بسته استفاده کنند به این دلیل که در هر مکانی که دوربین مدار بسته وجود داشته باشد آن مکان امن خواهد بود.

یگانه پور ادامه داد: در زمینه مقابله با ویروس کرونا نیروی انتظامی شهرستان اسفراین در زمینه‌های مختلف همکاری خوبی را با دانشکده علوم پزشکی اسفراین داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اسفراین تصریح کرد: با اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی افزایش ۲۰۴ درصدی کشفیات را نسبت به مدت مشابه در سال گذشته داشتیم که در همین راستا ۳ مکان توزیع مواد مخدر با دستور مقام قضائی پلمپ شده است.

وی در پایان با اشاره به حواشی پیرامون معدن آلبلاغ اسفراین گفت: راه‌های دسترسی به این منطقه بسیار زیاد است و افراد سودجوی بومی و غیر بومی نسبت به برداشت‌های غیر مجاز همچنان فعالیت دارند که در این زمینه نیروی انتظامی شهرستان اسفراین ۳۴ متهم را دستگیر و ۳۱ خودروی کامیون و نیسان را توقیف و بیش از ۹۱ تن سنگ‌های برداشت شده را کشف کرده است.

کد خبر 4994385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha