۱۹ مرداد ۱۳۹۹، ۲۰:۵۷

جانشین فرمانده نیروی انتظامی:

امسال ۴۰۰ تن انواع مواد مخدر در کشور کشف و ضبط شد

امسال ۴۰۰ تن انواع مواد مخدر در کشور کشف و ضبط شد

زنجان-جانشین فرمانده نیروی انتظامی،به کشفیات مواد مخدر در سطح کشور اشاره کرد وگفت: طی چهار ماهه سال جاری ۴۰۰ تن انواع مواد مخدر در کشور کشف و ضبط شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردارقاسم رضایی شامگاه یکشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه دراستان در محل دفتر امام جمعه زنجان، با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های جدی نیروی انتظامی مقابله با سرقت است، گفت: برای کاهش وقوع سرقت در کشور باید زیر ساخت‌های جلوگیری از سرقت فراهم شود.

وی اظهار کرد: دغدغه مردم درزمینهٔ سرقت برای ما بسیارمهم است وبرای کاهش این جرم باید علل مرتبط با سرقت مشخص شود.

جانشین فرمانده انتظامی کشور، با بیان اینکه مبارزه با سرقت یکی از اولویت‌های مهم نیروی انتظامی در سالجاری است، گفت: در سال جاری باید فرماندهان نیروی انتظامی نسبت به کشف سرقت‌ها دقت و برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

رضائی با بیان اینکه هیچ کشوری به اندازه جمهوری اسلامی ایران تهدیدات پیرامون مرزی ندارد و اتفاقاتی که در منطقه می افتد هدفگذاری دشمن برای کشور ایران است، گفت: ایران اسلامی به مسائل، توطئه های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کرده است.

 جانشین فرمانده ناجا با اشاره به آثار مخرب حضور خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در جامعه تصریح کرد : بررسی های به عمل آمده نشان می دهد دو عامل در پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی در حوزه مواد مخدر موثر است ، یکی اعمال قانون و جمع آوری معتادان متجاهر و دیگری بحث اردوگاه ها و نگهداری معتادان متجاهر بوده که از حوزه اختیارات ناجا خارج است.

رضایی به طرح هوشمند سازی ناجا در ارائه خدمات به مردم اشاره کرد و گفت: با هوشمند سازی، خدمات به مردم در کمترین زمان با کمترین هزینه به مردم ارائه می شود.

رضایی به کشفیات مواد مخدر در سطح کشور اشاره کرد و افزود: طی چهار ماهه سال جاری ۴۰۰ تن انواع مواد مخدر در کشور کشف و ضبط شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد بیش از ۴۵ درصدی دارد.

وی با بیان اینکه کشورمان در زمینه مبارزه و مقابله با مواد مخدر سه هزار و ۵۰۰ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است، ابراز داشت: درسال جاری مبارزه با این پدیده شوم به جد دنبال می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی کشور، به کاهش جرایم اینترنتی در سطح کشور اشاره کرد و افزود: استفاده از رمزهای پویا در کارت‌های اعتباری باعث کاهش ۲۸ درصدی جرایم اینترنتی شده است

 رضایی با اشاره به اینکه در کنار اقدامات مقابله ای هزینه جرم نیز متناسب با جرایم باید افزایش یابد، تصریح کرد : امروز ما در نیروی انتظامی از معلول به علت می رسیم و خود را به عنوان سخنگوی مردم دانسته که یکی از دغدغه های مردم جمع آوری و نگهداری معتادان متجاهر است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی با روحیه انقلابی و تبعیت محض از ولایت فقیه ماموریت ها را دنبال می کند تصریح کرد :همه دستگا های دخیل در حوزه پیشگیری از جرایم و آسیب ها باید پررنگ در صحنه ها حضور داشته باشد .

رضایی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی نیرویی انقلابی ، از مردم ، برای مردم و در خدمت مردم است ، گفت : نیروی انتظامی در راستای تحقق شعار سال مقابله با فساد اقنصادی و مبارزه با قاچاق را در اولویت های کاری خود قرار داده است .

کد خبر 4994549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha