۲۱ مرداد ۱۳۹۹، ۸:۳۷

مدیرکل صدا و سیمای کردستان:

تولید و تراکم نارضایتی از اهداف دشمنان نظام و انقلاب است

تولید و تراکم نارضایتی از اهداف دشمنان نظام و انقلاب است

سنندج - مدیرکل صدا و سیمای کردستان گفت: تولید و تراکم نارضایتی از اهداف دشمنان نظام و انقلاب است که با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای خود سعی می‌کند اذهان عمومی را به تشویش بکشد.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر عبدالملکی شامگاه دوشنبه در مراسمی که به همت بسیج رسانه استان کردستان به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، اظهار داشت: تولید و تراکم نارضایتی یکی از اهداف دشمنان نظام و انقلاب است که با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای خود به بهانه‌های مختلف مانند تورم، بیکاری، گرانی و فقر سعی می‌کند اذهان عمومی را به تشویش بکشد و اعتراضات صنفی که ممکن است در هر کشوری اتفاق بیافتد را به سمت اغتشاش هدایت کند تا بتواند به اهداف خود برسد.

وی افزود: دشمنان نظام تلاش می‌کنند با نا امید کردن مردم و افزایش هزینه‌های نظام به بیشتر شدن نارضایتی و ایجاد اغتشاش در جامعه برسند که با اتحاد مردم هرگز به آن دست نخواهند یافت.

مدیرکل صدا و سیمای کردستان با بیان اینکه سواد رسانه‌ای باید مورد توجه همه اقشار قرار گیرد، ادامه داد: برنامه‌های ضدانقلاب برملا شده، لذا باید از دوقطبی شدن جامعه ممانعت شود و در این راه از فضای مجازی برای همگرایی رسانه‌ای بیشتر استفاده کنیم.

عبدالملکی یادآور شد: نا امید کردن مردم و بی اعتمادی آنان نسبت به نهادهای انقلابی از دیگر اولویت‌های دشمن است و دشمن از هم اکنون برای انتخابات ۱۴۰۰ برنامه ریزی کرده و در حال فضا سازی رسانه‌ای است تا مردم را از پای صندوق‌های رأی به خانه بکشاند.

وی بیان کرد: در اینکه دشمنان نظام تمامیت ارضی کشور را مورد هدف قرار داده‌اند شکی نیست اما باید بدانیم استانی مانند کردستان به واسطه اینکه یک استان مرزی، از لحاظ مذهب ترکیبی و دارای قومیت‌های مختلف است برای آنان بسیار با اهمیت است و از همین رو بی از ۳۷ شبکه تلویزیونی، مجازی و رادیویی همواره در حال اختلاف افکنی هستند تا بین این مردم و نظام فاصله بیاندازند که می‌توان با کارکرد مثبت رسانه‌ای اهداف آنان را افشا و فضای جامعه را به سوی وحدت اسلامی هدایت کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای کردستان با بیان اینکه خبرنگاری یک رسالت اجتماعی، یک تعهد و یک وظیفه خطیر است، گفت: هیچ کشور و سیستم حاکمیتی بی نیاز از خبر و اطلاع رسانی نیست و در واقع بدون حضور کنش گران اجتماعی که همان خبرنگاران هستند نمی‌توان به توسعه و پیشرفت دست یافت.

کد خبر 4995586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha