۲۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۴۸

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز:

نگهداری اسلحه بدون مجوز قانونی جرم است/ برخورد شدید با متخلفان

نگهداری اسلحه بدون مجوز قانونی جرم است/ برخورد شدید با متخلفان

کرج - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با اشاره به فعالیت برخی باند قاچاق اسلحه غیرمجاز، گفت: نگهداری اسلحه بدون مجوز قانونی جرم است، با متخلفان برخورد می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن مددی ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از اموال مسروقه و دستگیری مجرمین در ستاد فرماندهی انتظامی استان البرز، تلاش برای ارتقای امنیت استان را وظیفه‌ای مهم دانست و اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد که اقدامات موثرتری انجام و طرح‌های موثرتری اجرا کنیم.

وی ادامه داد: آنچه که در استان البرز در بحث امنیت و جرم سرقت وجود دارد هنوز مورد قبول ما نیست و این روند موجود در جرایم باید کاهش پیدا کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز به سارقین و مجرمین با سابقه هشدار جدی داد و تاکید کرد: شرایط را برای این مجرمین بسیار ناامن خواهیم کرد. اختیار کامل را با رعایت موازین قانونی به پلیس خواهیم داد و به شدت با مجرمین برخورد خواهد شد.

مددی با بیان اینکه برای حفظ جان و مال مردم حتماً ورود خواهیم کرد، افزود: امیدواریم در آینده نزدیک امنیت قابل پذیرش را برای مردم ایجاد کنیم و به مردم قول می‌دهیم که در آینده‌ای نزدیک شهری امن را داشته باشیم تا سارقان و افرادی که سوابق متعدد مخصوصاً سرقت‌های خشن و زورگیرها جرأت نکنند در این شهر جولان بدهند.

وی افزود: دادستانی و دستگاه نظامی برای برخورد قانونی با افراد شرور و سابقه دار در کنار هم هستند، لذا مجرمان باید مراقب باشند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز به اتخاذ تصمیماتی با هماهنگی دستگاه قضائی برای استان اشاره کرد و گفت: قرار است طرح‌های متعددی برای ارتقا امنیت اجتماعی مردم در این استان انجام دهیم که یکی از این طرح‌های مهم برخورد با سارقین و تشدید برخورد با این افراد بخصوص سارق‌های زورگیر است.

مددی با اشاره به طرح‌هایی که در استان اخیراً اجرا شد و منجر به کشف تعدادی اموال مسروقه توسط پلیس آگاهی شد، گفت: مجرمین این اموال مسروقه شناسایی و دستگیر شدند و از نیروی انتظامی برای دستگیری آن‌ها تقدیر می‌کنیم.

وی افزود: دستگاه قضائی آمادگی کامل و کافی را برای همکاری با نیروی انتظامی دارد و امیدواریم با هماهنگی ایجاد شده در استان و همچنین در سطح کرج و در تمام شهرستان‌ها با هماهنگی میان دادستان‌ها و پلیس شاهد ارتقای امنیت اجتماعی باشیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: به مردم قول می‌دهیم تا شهرهای امنی را برای آن‌ها فراهم کنیم و آسایش و امنیت را برایشان به ارمغان بیاوریم.

مددی با عنوان اینکه حمل و نگهداری اسلحه بدون مجوز قانونی جرم است، گفت: اخیراً باندهایی فعال شدند که از مناطق غربی و جنوبی کشور این اسلحه‌های غیرمجاز را وارد می‌کنند که دستورات لازم برای شناسایی این باندها صادر شده است.

وی ادامه داد: برخورد با افرادی که اقدام به تهیه، حمل و نگهداری اسلحه می‌کنند، تشدید خواهد شد؛ ما هشدار می‌دهیم اگر از این اسلحه‌ها برای اقدامات مجرمانه علیه امنیت استفاده شود در این خصوص با هیچکس اغماض نخواهیم کرد و با شدت و قاطعانه برخورد می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز عنوان کرد: کسانی هم که در باندهای تهیه و تدارک اسلحه برای ورود به کشور هستند و قاچاقچیان بدانند که رهگیری و شناسایی خواهند شد حتی اگر خارج از مرزها هم باشند به کمک پلیس اینترپل تعقیب خواهند شد و بسزای اعمالشان خواهد رسید.

کد خبر 4997071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha