۲۳ مرداد ۱۳۹۹، ۲:۰۳

آیت‌الله محمدی‌عراقی:

دشمنان برای ایجاد یک جریان دوگانه و متضاد در کشور تلاش می کنند

دشمنان برای ایجاد یک جریان دوگانه و متضاد در کشور تلاش می کنند

کرمانشاه- نماینده کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان برای ایجاد یک جریان دوگانه و متضاد در عزاداری های ماه محرم تلاش می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمود محمدی عراقی در گردهمایی متولیان عاشورایی با اشاره به سابقه تاریخی شرایط مشابه پیش آمده ناشی از ویروس کرونا گفت: در موارد مشابه تاریخی توسل ویژه مردم به اهل بیت (علیهم السلام) راهگشا بوده و قطعاًً امروز نیز این مساله راهگشا خواهد بود.

وی با اشاره تاکید دین مبین اسلام به اهمیت حفظ جان انسان‌ها و سلامت جامعه افزود: در هیچ مکتبی اینقدر بر حفظ جان انسان‌ها تاکید نشده و برای آن اهمیت قائل نشده‌اند.

نماینده کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت عزداری‌های ماه محرم و صفر در شکل گیری انقلاب اسلامی ایران و زنده ماندن این انقلاب، به لزوم برگزاری مراسمات عزاداری ماه محرم تاکید کرد و گفت: در کشور ایران سوابق زیادی از همراهی مردم در بسیج‌های عمومی ثبت شده است و در قضیه عزاداری ماه محرم نیز باید یک احساس مسئولیت همگانی به‌وجود بیاید و مردم و مسئولین در کنار هم ماه محرم تاریخی رقم بزنند.

وی ادامه داد: دشمنان این انقلاب از روز اول شیوع این ویروس منحوس به دنبال به‌وجود آوردن جریان‌های دوگانه و متضاد بودند که به لطف خدا و بصیرت مردم تا امروز موفق نشده‌اند و قطعاً در ایجاد دوگانه عزاداری سلامت نیز شکست خواهند خورد.

مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب در قم تصریح کرد: به گفته وزیر محترم بهداشت در ماه رمضان و شب‌های قدر تجربه موفقی از برگزاری هیأت داشتیم و ان اشاءلله با بهره گیری از این تجربیات و محور قرار گرفتن سازمان تبلیغات اسلامی هم مراسمات عزاداری برگزار خواهد شد و هم جان و سلامت مردم حفظ می‌شود.

وی در پایان از مسئولین اجرایی استان خواست نسبت به تهیه و توزیع مواد ضدعفونی و ماسک مورد نیاز اقدام کرده و با کمترین قیمت ممکن در اختیار هیأت قرار بدهند.

کد خبر 4997305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha