۲۲ مرداد ۱۳۹۹، ۲۳:۲۴

استاندار مرکزی تاکید کرد؛

مشارکت همه جانبه شهرداری ها در پروژه مهر و آماده سازی فضای مدارس

مشارکت همه جانبه شهرداری ها در پروژه مهر و آماده سازی فضای مدارس

اراک- استاندار مرکزی بر مشارکت همه جانبه شهرداری ها در پروژه مهر و آماده سازی فضای مدارس استان تا ۱۵ شهریور ماه سال جاری تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی آقازاده عصر روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان مرکزی در اراک، اظهار کرد: موفقیت استان مرکزی در چهار سال متوالی در زمینه سواد آموزی قابل تقدیر است تا در بخش فرهنگ، آموزش و پرورش و… این استان سرآمد استان‌های دیگر باشد.

وی برگزاری اردوهای طرح هجرت را در استان مهم عنوان کرد و گفت: در سال گذشته مبلغ ۳۹ میلیون تومان برای اردوهای جهادی طرح هجرت در استان اختصاص یافت و امسال این رقم به یکصد میلیون افزایش پیدا می‌کند و در اختیار بسیج قرار می‌گیرد.

استاندار مرکزی گفت: در بحث پروژه مهر باید به شهرداران مراکز شهرستان‌ها و فرمانداران به عنوان رؤسای آموزش و پرورش شهرستانی ۲ نامه ارسال شود تا در سال تحصیلی جدید همانند سال گذشته رنگ آمیزی، اقدامات و هر پروژه‌ای را که می‌توان در این حوزه راه اندازی کرد، تا ابتدای مهر ماه سال جاری به صورت یک کار اضطراری و ضروری دنبال کنند.

آقازاده برخورداری مدارس را از پوشش اینترنت مهم عنوان کرد و گفت: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات باید در خصوص رفع مشکل مکان‌هایی که آموزش و پرورش استان با خلأ نبود پوشش اینترنت مواجه است تا ۱۵ شهریور ماه، زمان بازگشایی مدارس رفع کنند.

کد خبر 4997366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha