۲۶ مرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۳۵

معاون تأمین اجتماعی استان خوزستان عنوان کرد:

الکترونیکی شدن نسخه‌های بیمه تأمین اجتماعی در خوزستان

 الکترونیکی شدن نسخه‌های بیمه تأمین اجتماعی در خوزستان

دزفول- معاون تأمین اجتماعی استان خوزستان با اشاره به الکترونیکی شدن نسخه‌های بیمه تأمین اجتماعی در این استان، گفت: این طرح در ۱۰۰ درصد مراکز ملکی این نهاد در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار مهر، صادق جلیلی پیش از ظهر امروز یکشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان تأمین اجتماعی دزفول، اظهار کرد: در استان خوزستان بیش از سه میلیون نفر تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند.

وی افزود: آمار جمعیت تحت پوشش در بیمه تأمین اجتماعی در شهرهای استان متفاوت است به گونه‌ای که این رقم در بندر ماهشهر و امام خمینی (ره) بالاتر و در شهرهای مسجدسلیمان و باغملک کمتر است اما به طور کلی ۶۰ درصد جمعیت خوزستان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند.

معاون درمان بیمه تأمین اجتماعی خوزستان گفت: نسخه الکترونیکی بیمه تأمین اجتماعی مدتی است که عملیاتی شد و در ۱۰۰ درصد مراکز ملکی این نهاد در حال اجراست و در سایر مراکز طرف قرارداد، وزارت بهداشت، بیمه سلامت و مراکز تخصصی نیز در این امر سهیم هستند.

جلیلی ادامه داد: الکترونیکی شدن نسخه‌ها در خوزستان نسبت به سایر استان‌ها با تأخیر شروع شد اما با سرعت خوبی در حال رشد است.

وی در ادامه با اشاره به تأمین امکانات و تجهیزات بیمارستان تأمین اجتماعی دزفول، تصریح کرد: نخستین محموله تجهیزات این بیمارستان امروز وارد دزفول شد و ۶۰ درصد دیگر از تجهیزات در تهران آماده بارگیری هستند.

معاون درمان بیمه تأمین اجتماعی خوزستان بیان کرد: در شهریورماه امسال از طریق آزمون استخدامی تأمین اجتماعی ۳۰۰ نفر در این بیمارستان جذب خواهند شد که حدود ۵۰ نفر آنها از کادر پزشکی هستند.

جلیلی گفت: علاوه بر این تجهیزات، یک دستگاه سی‌تی‌اسکن به بیمارستان تأمین اجتماعی دزفول تعلق خواهد گرفت.

کد خبر 4999849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha