۲۸ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۱۳

محمدی راد در گفتگو با مهر:

پس از مدت‌ها تعطیلی، بازی با تیم والیبال سیرجان لذت بخش بود

پس از مدت‌ها تعطیلی، بازی با تیم والیبال سیرجان لذت بخش بود

سرمربی تیم والیبال سپاهان اصفهان پس از دیدار تدارکاتی با سیرجان گفت: پس از چند ماه تعطیلی بازی لذت بخشی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از تعطیلی چند ماه رقابت‌های لیگ برتر والیبال دو تیم فولاد سپاهان و سیرجان استارت بازی‌های تدارکاتی را زدند. دو تیم روز دوشنبه در سالن فدراسیون در چهار ست رو در روی هم قرار گرفتند و بازی با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید. بازی دوم نیز فردا (چهارشنبه) برگزار می‌شود.

رحمان محمدی راد در گفتگو با خبرنگار مهر درباره بازی روز دوشنبه تیمش مقابل سیرجان گفت: بازی با کیفیت بود. پس از مدت‌ها تعطیلی حضور در یک مسابقه را تجربه کردیم و از نزدیک کنار تیم حضور داشتم. لذت بخش بود و بازیکنان پس از دوری طولانی در فضای مسابقه قرار گرفتند.

سرمربی تیم والیبال سپاهان ادامه داد: به زمان بیش‌تری نیاز داریم به مرز آمادگی کامل برسیم. تیم نسبت به سال گذشته تغییراتی داشته است و بازیکنان جدید اضافه شدند. تا قبل از شروع مسابقات تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا تیم را به هماهنگی برسانیم. در بازی‌های تدارکاتی نقاط قوت و ضعف شناسایی می‌شوند تا روی آنها کار کنیم.

وی درباره پاسخ منفی به پیشنهاد ارومیه برای حضور در تورنمنت چهارجانبه نیز گفت: برای بازی با سپاهان برنامه ریزی کرده بودیم و چون فاصله زمانبندی با تورنمنت ارومیه کم بود پیشنهاد را نپذیرفتیم. در فصلی قرار داریم که فشار زیاد ممکن است بازیکنان را دچار آسیب دیدگی کند. به همین دلیل صلاح ندیدیم در تورنمنت شرکت کنیم. اما در برنامه داریم تا در انتهای هفته آینده با یک تیم بازی تدارکاتی داشته باشیم.

کد خبر 5001603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha