۲۸ مرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۱۵

معاون جمعیت هلال احمر همدان خبر داد:

تزریق مرحله سوم واکسن هپاتیت B برای نجاتگران هلال احمر همدان

تزریق مرحله سوم واکسن هپاتیت B برای نجاتگران هلال احمر همدان

همدان - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر همدان از تزریق مرحله سوم واکسن هپاتیت B برای نجاتگران هلال احمر همدان خبر داد.

حمید عرفی یگانه در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: نجات گران و کارکنان جمعیت هلال احمر استان همدان که در عملیات‌های امدادی شرکت می‌کنند مرحله سوم واکسن هپاتیت B را دریافت کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان با اشاره به اینکه نجات گران در عملیات مختلف شرکت می‌کنند و باید در مقابل بیماری‌ها ایمن سازی شوند، گفت: واکسن هپاتیت B سه مرحله‌ای بود که مرحله اول و دوم با فاصله زمانی معین با همکاری مرکز بهداشت شهرستان همدان تزریق شد.

وی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات عوامل مرکز بهداشت اضافه کرد: این مرتبه مرحله سوم و آخرین مرحله از این واکسیناسیون بود که با همکاری مرکز بهداشت شهرستان همدان و درمانگاه هلال احمر استان به انجام رسید.

حمید عرفی یادآور شد: واکسیناسیون سه مرحله‌ای هپاتیت B با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در راستای حفظ سلامت امدادگران و نجات گران این جمعیت انجام گرفت.

وی گفت: اجرای مرحله سوم واکسیناسیون در روزهای ۲۷ و ۲۸ مرداد انجام گرفت و همراه داشتن کارت واکسیناسیون نوبت اول و دوم و داشتن ماسک اجباری و رعایت نکات بهداشتی از شرایط تزریق این واکسن بود.

کد خبر 5002157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha