۲۹ مرداد ۱۳۹۹، ۲۲:۵۶

استاندار زنجان:

مدیران زنجانی تا ۱۴محرم ممنوع الخروج شدند

مدیران زنجانی تا ۱۴محرم ممنوع الخروج شدند

زنجان-استاندار زنجان، گفت: استاندار زنجان گفت: مدیران و فرمانداران تا ۱۴ محرم اجازه خروج از استان را ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه کاهش بیماری کرونا منوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی است، گفت: برای ریشه کنی این بیماری همه باید تلاش کنند.

وی با بیان اینکه ماه محرم ماه سید الشهدا است، اظهار کرد: این افتخار است که در کشوری زندگی می‌کنیم که یاد و نام امام حسین (ع) پرفروغ‌تر از هر زمان دیگری بوده و امام خمینی (ره)، رهبر انقلاب و ملت قهرمان ایران، تربیت‌یافته مکتب امام هستند.

استاندار زنجان، با بیان اینکه پروتکل‌های بهداشتی برای همه است، گفت: انتظار از مدیران، اجرای دقیق پروتکل‌ها است و مدیران باید الگوی اینگونه رفتارها در جامعه باشند.

حقیقی تاکید کرد: اقدامات بسیار خوبی برای بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی انجام شده و آموزش دانش‌آموزان بسته به شرایط سفید، زرد و قرمز کرونایی به صورت مجازی، کحقیقی و یا تلفیقی خواهد بود.

استاندار زنجان تصریح کرد: در ایام محرم دستگاه‌های خدمات‌رسان در آماده‌باش هستند و تا ۱۴ محرم هیچ مدیری حق خروج از استان و شهرستان‌ها را مگر در شرایط اضطراری ندارد و امیدواریم مردم و دستگاه‌های دولتی وظایف مصوب خود را در قبال پروتکل‌ها انجام دهند.

وی تاکید کرد: باید با همکاری خانواده‌ها شرایط امن و بهداشتی در مدارس ایجاد شود تا به خانواده بزرگ بهداشت و درمان استان هم در آرامش باشند.

استاندار زنجان، گفت: برنامه‌های ماه محرم در فضای بسته برگزار نخواهد شد و برنامه‌ها در فضای باز و مجازی خواهد بود.

حقیقی با اشاره به در پیش رو بودن هفته دولت، یاد آور شد: هفته دولت فرصت بسیار خوبی برای بیان اقدامات و عملکرد دولت است.

وی ابراز داشت: باید عملکرد هشت ساله توسط رسانه‌ها به مردم به خوبی بیان و تبیین شود.

استاندار زنجان، به آموزش کارشناسان جوان دستگاه‌های اجرایی برای به‌کارگیری در پست‌های مدیریتی اشاره کرد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید تا پایان شهریورماه نسبت به انتصاب این جوانان در پست‌های مدیریتی اقدام کنند.


 

کد خبر 5003434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha