۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۰۹

همزمان با دهه اول محرم صورت می گیرد؛

فعالیت حسینیه کودک در هیئت خیمة‌الانتظار مشهد

فعالیت حسینیه کودک در هیئت خیمة‌الانتظار مشهد

مشهد ـ مسئول هیئت خیمة‌الانتظار مشهد گفت: برای مراسم امسال حسینیه کودک ویژه نونهالان ۶ تا ۹ را راه اندازی کرده ایم تا معارف حسینی توسط روحانیانی که کار تخصصی کرده اند، برای کودکان ارائه شود.

حجت الاسلام سعید آخوندی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص برنامه‌ها و آماده‌سازی هیئت خیمة‌الانتظار بیان کرد: امسال با توجه به ویروس کرونا، محرمی با خلاقیت و ابتکار خواهیم داشت که با فضاسازی ویژه‌ای در عرصه میدان شهدا که همکاران ما آنجا را تبدیل به حسینیه شهدا کرده‌اند، قلب‌ها و دل‌های افراد را به امام حسین (ع) سوق دهیم.

وی با اشاره به ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم عزاداری، گفت: این مراسم از ساعت ۲۰:۳۰ هر شب با سخنرانی حجت الاسلام حلوائیان و مداحی سید احمد واعظی در عرصه میدان شهدا مشهد برگزار می‌شود.

مسئول هیئت خیمة‌الانتظار مشهد در ارتباط با دیگر برنامه‌های هیئت افزود: حسینیه کودک ویژه نونهالان ۶ تا ۹ سال با حضور روحانیونی که کار تخصصی کودک را انجام می‌دهند برای مراسم امسال در نظر گرفته شده تا معارف حسینی و آشنایی با سیره اصحاب الحسین را برای این نونهالان به زبان خودشان بگویند. امید داریم امسال با حفظ پروتکل‌های بهداشتی و شیوه‌نامه‌ها، با داشتن خلاقیت و نوآوری، خدمت به عزاداران اباعبدالله (ع) را داشته باشیم.

حجت الاسلام آخوندی بیان کرد: عزاداران حسینی در بدو ورود به مراسم باید ماسک داشته باشند و خادمین ما نیز به آن‌ها ماسک اهدا می‌کنند، برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی نیز چینش فرش‌ها و صندلی‌ها با فاصله انجام شده است. همچنین مواد ضدعفونی‌کننده در اختیار مردم قرار می‌گیرد و مکان مراسم نیز قبل و بعد از مراسم مکرر ضدعفونی خواهد شد.

کد خبر 5003656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha