۳۰ مرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۳۵

نماینده ولی فقیه در کردستان:

لشگر ٢٨ پیاده ارتش کردستان پشتوانه امنیتی بزرگی برای منطقه است

لشگر ٢٨ پیاده ارتش کردستان پشتوانه امنیتی بزرگی برای منطقه است

سنندج - نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: لشگر ٢٨ پیاده ارتش کردستان پشتوانه امنیتی بزرگی برای استان کردستان و سایر استان‌های همجوار در منطقه است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سیدمحمد حسینی شاهرودی امروز پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ٢٨ پیاده کردستان با بیان اینکه نیروهای مسلح ایران کسانی هستند که با ایستادگی ابرقدرت‌های زورگو را به خاک ذلت نشانده‌اند و کاری کردند که دنیا سر تعظیم در مقابل آنها فرود آورد، اظهار داشت: نیروهای مسلح ایران نیروهایی هستند که قرار است کارهای بزرگ انجام داده و نظام عالم را تغییر دهند.

وی افزود: پیامبر اسلام (ص) از سلمان فارسی و قوم ایران تعریف کرده بود که امنیت را برای امت اسلامی فراهم می‌کنند و باعث عزت اسلام هستند امری که امروز همه دنیا آن را مشاهده می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه این نیروها با روحیه افتخار و شجاعت که با تکیه بر مکتب امام حسین (ع) است کارهای بزرگی انجام می‌دهند، ادامه داد: شهادت امام حسین (ع) شوری در دل مومنین عالم ایجاد کرده که تمام شدنی نیست.

آیت الله حسینی شاهرودی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح در قرآن جایگاه ویژه‌ای دارند و مدال افتخاری به این نیروها داده است، یادآور شد: قرآن آنها را مجاهدین فی سبیل الله می‌داند و کسانی معرفی می‌کند که خدا آنها را دوست دارد.

وی با بیان اینکه خداوند دین خود و اماکنی که نام خدا در آن برده می‌شود را توسط این نیروها حفاظت می‌کند، بیان کرد: خداوند آنها را کسانی که ایستادگی و مجاهدت می‌کنند می‌داند و به عنوان افرادی معرفی می‌کند که در خدمت مومنین و اهل جهاد علیه دشمنان خدا هستند که از هیچ چیز هراس ندارند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با یادآوری مقاومت و ایستادگی جمهوری اسلامی ایران مقابل آمریکا، گفت: حمله سپاه به پایگاه نظامی آمریکا یک کار بی سابقه و اقتدار بخش برای ایران بود.

گفتنی است در این مراسم امیر سرتیپ حمیدرضا رحمت‌پور به عنوان فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشگر ٢٨ پیاده ارتش جمهوری اسلامی معرفی شد و از خدمات امیر سرتیپ سعید اثنی عشریه تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 5003761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha