۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۸:۳۰

امام جمعه کالپوش:

مراسم عزاداری طبق دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار شود

مراسم عزاداری طبق دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار شود

میامی- امام جمعه کالپوش بابیان اینکه بین عقل، علم و دین تضاد وجود ندارد، گفت: مراسم عزاداری طبق دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام اسماعیل بهرامی در نخستین روز محرم ۱۴۴۲ هجری قمری در جمع مردم کالپوش با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در محل مسجد روستا ضمن قدرشناسی از کادر پزشکی با بیان اینکه باید با توجه به اصول بهداشتی یاریگر کادر درمان باشیم، ابراز داشت: طی دو هفته گذشته وضیعت شهرستان میامی زرد بود ولی اکنون وضعیت نارنجی است این یعنی مردم بیشتر باید مباحث بهداشتی را رعایت کنند و متأسفانه منطقه کالپوش آمار مبتلایان به کرونا زیاد بود.

وی ضمن بیان اینکه ما باید عزاداری حضرت سیدالشهدا را با شور و شعور ولی با برقراری پروتکل‌ها و ضوابط خاص باشکوه برگزار کنیم، افزود: در عزاداری‌ها باید طوری برنامه‌ریزی‌ها صورت گیرد تا ضمن حفظ شور حسینی دستورات ستاد مقابله با کرونا نیز رعایت شود.

امام جمعه کالپوش ضمن بیان اینکه در عزاداری حضرت سیدالشهدا شائبه تضاد بین عقل، علم و دین نباید ایجاد شود، ابراز داشت: مسیر هم همان راهی است که رهبر معظم انقلاب فرمودند یعنی در عزاداری‌ها دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا به دقت اجرا شود.

بهرامی ضمن بیان اینکه با هوشیاری نباید اجازه بهانه به دشمن را دهیم، تصریح کرد: دفع ضرر محتمل یک قاعده عقلی، علمی، فقهی و شرعی است لذا ما به حکم عقل و شرع باید ضوابط بهداشتی را رعایت کنیم.

وی ضمن بیان اینکه در ماجرای شورای امنیت، آمریکا شکست خورد و تنها ماند و لذا انزوای آمریکا کاملاً مشهود است، افزود: آمریکا در اقدامی دیگر رسماً به سازمان ملل برای بازگرداندن تمامی تحریم‌ها نامه زده و ایران را به عدم پایبندی توافق هسته‌ای برجام متهم کرده است.

امام جمعه کالپوش ضمن بیان اینکه آمریکای خارج‌شده از برجام نمی‌تواند به‌اصطلاح مکانیزم ماشه را فعال کند، اضافه کرد: زهی خیال باطل، این یقیناً شکست دیگری برای آمریکا خواهد بود اما لازم است بدانیم که رهبر معظم انقلاب با ۹ شرط به دولت اجازه دادند که برجام را پیگیری کنند که اگر به آن شروط عمل می‌شد امروز دیگر مسئله‌ای به نام مکانیزم ماشه نمی‌توانست وجود داشته باشد.

کد خبر 5005114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha