۱ شهریور ۱۳۹۹، ۲۲:۰۲

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس؛

تذکر چند باره به وزیر نیرو/لازم باشدازشهرداری تحقیق وتفحص میکنیم

تذکر چند باره به وزیر نیرو/لازم باشدازشهرداری تحقیق وتفحص میکنیم

خرم‌آباد- نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تذکر چند باره به وزیر نیرو در بحث حق آبه لرستان گفت: لازم باشد تحقیق و تفحص از شهرداری خرم‌آباد را انجام می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد ویسکرمی امروز شنبه در نشست با خبرنگاران در سخنانی با اشاره به آخرین وضعیت کارخانه صدر فولاد خرم آباد، اظهار داشت: این کارخانه ۶۰۰ میلیارد بدهی دارد.

رفع مشکلات کارخانه صدر فولاد طی هفته‌های جاری

وی با بیان اینکه افق پیش روی این کارخانه برای حل مشکلات روشن است، عنوان کرد: اگر خط ذوب این کارخانه راه اندازی شود، فرصت‌های شغلی زیادی در آن ایجاد خواهد شد.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بر اساس قولی که داده شده، طی هفته‌های جاری مشکلات این کارخانه حل می‌شود.

پیگیری برای حل مشکلات پارسیلون و دهکده گردشگری

ویسکرمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رفع مشکلات مربوط به پروژه بیمارستان مهرگان خرم آباد، بیان داشت: با برنامه ریزی و اقدامات صورت گرفته طی سال‌های آینده ۵۰۰ فرصت شغلی در این بیمارستان ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه مشکلات مربوط به دهکده گردشگری خرم آباد حل شده و فاز دوم این پروژه نیز آغاز شده است ادامه داد: معبر ورودی این دهکده گردشگری معارض دارد که در حال رفع آن هستیم.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه همچنین سرمایه گذاری قبلی کارخانه پارسیلون خلع ید شده است تصریح کرد: مقرر شده که کنسرسیومی در این رابطه تشکیل شود و امیدواریم بتوانیم با استفاده از این کنسرسیوم و همچنین تملک کارخانه از سوی بانک عامل، زمینه را برای رفع مشکل این کارخانه فراهم کنیم.

استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران برای اجرای راه آهن

ویسکرمی با اشاره به پروژه شیلات سپیددشت و پیگیری‌های صورت گرفته در قالب ماده ۲۷ برای واگذاری به بخش خصوصی افزود: سرمایه گذار این پروژه آماده است، با برنامه ریزی صورت گرفته به زودی این پروژه به مزایده گذاشته می‌شود و امیدواریم تا دو سال دیگر چند هزار تن ماهی در این مجتمع تولید و زمینه ایجاد هزار فرصت شغلی در آن فراهم شود.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به پروژه راه آهن خرم آباد بیان داشت: در این رابطه به دنبال اجرای ماده ۵۶ و استفاده از ظرفیت یک سرمایه گذار برای عملیاتی شدن آن هستیم.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این پروژه حدود پنج هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد گفت: اراده جدی دارم که هر کسی قصد سرمایه گذاری در این پروژه را دارد، مشکلات و موانع بر سر راه کار آن را بردارم.

انتقاد از عملکرد شهرداری و شورای شهر

ویسکرمی با اشاره به پروژه لاستیک سازی خرم آباد نیز تصریح کرد: توان سرمایه گذار برای عملیاتی کردن این پروژه کم است و نمی‌تواند کار را ادامه بدهد، اما حاضر است که شریک قبول کند.

وی عنوان کرد: به طور حتم پیگیر سرمایه گذار جدید برای این پروژه هستیم تا با سرمایه گذار قبل شریک شود، چرا که این پروژه می‌تواند بالای دو هزار فرصت شغلی را ایجاد کند.

ویسکرمی در ادامه سخنان خود با انتقاد از عملکرد شهرداری و شورای شهر خرم آباد بیان داشت: بیشترین شکایت و مشکلات مردم در این حیطه است و متأسفانه گره‌های کوری در بحث شهرداری داریم.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری نیاز به تحول و بازبینی اساسی دارد گفت: اگر افراد سالم و پاک دستی وجود نداشته باشد، جای «زد و بند» در شهرداری بیشتر از مجلس است، قطعاً نسبت به شهرداری بی تفاوت نیستیم و اگر لازم باشد تحقیق و تفحص از شهرداری را می‌توانیم در دستور کار قرار دهیم.

تذکر چند باره به وزیر نیرو در بحث حق آبه لرستان

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیگیری حق آبه لرستان از طریق وزارت نیرو، افزود: در این رابطه به وزیر نیرو چند بار تذکر داده‌ام، تهدید هم کرده‌ایم، تهدیدهای ما هم جدی است و تلاش خود را به کار می‌گیریم.

ویسکرمی با بیان اینکه می‌خواهیم حق آبه لرستان را به معنای علمی از وزارت نیرو بگیریم گفت: پیگیر مشکلات مربوط به سدهای «مخملکوه»، «زیبا محمد»، «معشوره» و… نیز هستیم.

وی با تاکید بر اینکه تخصیص آب لرستان مشکل دارد و باید اصلاح شود بیان داشت: باید بر اساس نیاز کشاورزی، صنعت و شرب به استان، آب تخصیص داده شود.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خرم آباد نیاز به آب شرب پایدار دارد افزود: راهکار این امر نیز عملیاتی شدن سدها است.

نمایندگان از «باج خواهی‌ها» دست بردارند

ویسکرمی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه با عزل و نصب‌های فامیلی، طایفه‌ای و… مخالف هستم گفت: معتقد هستم که قانون و عدالت باید رعایت شود، از هیچ کسی هم هیچ سفارشی نمی‌پذیرم، اما اگر حقی از کسی ضایع شود به طور حتم آن را پیگیری می‌کنم.

وی با تاکید بر اینکه نماینده خادم مردم است، بیان داشت: در مسیر فعالیت با هیچ مدیری شوخی نداریم، برای مدیر احترام قائل هستم، خطا هم کرد باید نظارت داشته باشیم چرا که با کسی ما تعارف نداریم.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان باید از «باج خواهی» ها دست بردارند گفت: بعضی سیاسیون باید کنار مردم قرار گیرند، بعضی‌ها اصلاً مدیر زاده شده‌اند، ژن خوب هستند، اگر مدیر نباشند همه جا را به هم می‌ریزند.

ویسکرمی گفت: ما آمار داریم یک اداره، خانوادگی است، کل طایفه آنجا هستند، نماینده‌ها دفتر خود را از ادارات جمع کنند و باج خواهی‌های خود را از مدیران کم کنند.

کد خبر 5005568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha