۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۵۸

جزئیات پویش کمک مومنانه فدراسیون وزنه‌برداری تشریح شد

جزئیات پویش کمک مومنانه فدراسیون وزنه‌برداری تشریح شد

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری در آستانه اجرای مراسم کمک‌های مومنانه این فدراسیون به تشریح جزئیات این طرح پرداخت.

به گزارش خبرنگار مهر، مسئولان فدراسیون وزنه برداری چندی پیش اعلام کردند با همکاری و مشارکت سازمان بسیج ورزشکاران در صدد اجرای طرح پویش کمک مومنانه در دهه اول ماه محرم هستند. در این راستا محسن بیرانوند دبیر فدراسیون وزنه برداری با تشریح جزئیات این پویش گفت: همانطور که بارها اشاره شده، پویش مومنانه یک اقدام و تصمیم پسندیده فرهنگی است که می‌تواند بخشی از مشکلات اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند جامعه را برطرف سازد.

وی ادامه داد: در این اقدام پسندیده قرار است تعدادی از قهرمانان ورزشی در صورت تمایل مدال‌های جهانی و المپیک خود را برای کمک به این پویش به حراج بگذارند. بدیهی است وجوه حاصله از فروش این مدال‌ها در قالب کمک مومنانه به مردم نیازمند خواهد رسید.

بیرانوند افزود: از سویی دیگر تهیه بسته‌های حمایتی نیز از سوی فدراسیون وزنه برداری با کمک خیرین تدارک و تهیه خواهد شد تا آنرا بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیدگان از ویروس کرونا تقسیم شود. ضمن اینکه ارزش حدودی هر کدام از این بسته های حمایتی نیز ۳۰۰ هزار تومان است.

دبیر فدراسیون وزنه برداری در پایان گفت: ما برای اجرای پویش مومنانه از تمامی قهرمانان و پیشکسوتان این رشته دعوت به همکاری کردیم که با استقبال این بزرگان همراه شدیم. طبیعتا با مشارکت این قهرمانان و پیشکسوتان در این طرح می توان نشان داد که کدورت و اختلاف نظر آنچنانی در بین اهالی این رشته نیست. ما یک هدف داریم و آن هم توسعه و موفقیت وزنه‌برداری است.

کد خبر 5006975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha