۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۰۷

نسبت به سال قبل؛

پروژه‌های هفته دولت در استان بوشهر ۴۷ درصد افزایش یافت

پروژه‌های هفته دولت در استان بوشهر ۴۷ درصد افزایش یافت

بوشهر - استاندار بوشهر با اشاره به افتتاح و آغاز دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه در استان گفت: پروژه‌های هفته دولت استان بوشهر نسبت به سال گذشته ۴۷ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند ظهر دوشنبه در آئین افتتاح پروژه‌های هفته دولت در عسلویه و جم اظهار داشت: امسال شاهد اجرا و افتتاح طرح‌های خوبی در نقاط مختلف استان هستیم که برخی همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: پروژه‌های هفته دولت استان بوشهر نسبت به سال گذشته ۴۷ درصد افزایش داشته و این در حالی است که دولت در شرایط تحریم و شیوع کرونا این عملکرد را داشته است.

استاندار بوشهر بیان کرد: یکی از بخش‌هایی که اتفاقات بزرگی در آن انجام شده حوزه کشاورزی و آبیاری نوین بوده به طوری که در این دولت بیش از سه هزار هکتار آبیاری نوین انجام شده است.

گراوند افزود: این دولت حلقه‌های ناقص تولید را رفع کرد و در استان هم کارهای بزرگی انجام شد.

استاندار بوشهر در مورد پروژه‌های شهرستان جم هم گفت: از اقدامات خوب شورای جم قدردانی می‌کنم که در عرصه‌های مختلف عمرانی کارهای مؤثری انجام داد.

وی افزود: شوراهای عسلویه و جم با اقدامات خوبی که در حوزه اجرایی و عمرانی داشتند الگویی در عرصه فعالیت‌های عمرانی هستند.

استاندار بوشهر تاکید کرد: خط انتقال آب سیراف به جم از پروژه‌های مهم و اولویت دار است و تاکید کردیم که شرکت آب و فاضلاب و پیمانکار پروژه، این طرح مهم را تا پایان شهریورماه تکمیل و آماده بهره برداری کنند.

کد خبر 5007273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha