۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۴۹

با حضور استاندار تهران؛

۴ طرح کشاورزی در ورامین به بهره برداری رسید

 ۴ طرح کشاورزی در ورامین به بهره برداری رسید

ورامین- ۴ طرح کشاورزی با حضور استاندار تهران در ورامین به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر دوشنبه و همزمان با دومین روز از هفته دولت با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، ۴ طرح کشاورزی در ورامین به بهره برداری رسید.

بر اساس این گزارش، طرح دامداری شیری صنعتی در روستای باغ خواص ورامین در زمینی به مساحت ۱۵۵ هزار مترمربع با ظرفیت پروانه یکهزار رأس با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان و با اشتغال ۴۰ نفر مستقیم و ۸۰ نفر غیر مستقیم به میزان تولید سالانه ۸ هزار تن شیر افتتاح شد.

از دیگر طرح‌های افتتاح شده طرح گلخانه سبزی و صیفی در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع در روستای حصار حسن بیک از توابع بخش جوادآباد بود که با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان مورد بهره برداری واقع شد.

سومین طرح نیز طرح آبیاری نوین در ۲۳ هکتار از اراضی کشاورزی روستای سلطان آباد جوادآباد، با اعتباری بالغ بر ۳۰۹ میلیون تومان بود که این طرح نیز برای ۲۵ نفر به صورت مستقیم و برای ۵۰ نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد کرده است.

گفتنی است که سالن ورزشی روستای عبدل‌آباد از توابع بخش مرکزی ورامین با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار، از دیگر طرح‌های افتتاح شده ورامین توسط استاندار تهران بود.

کد خبر 5007295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha