۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۴:۴۶

مدرسه ۱۸ کلاسه خیرساز در بوئین زهرا افتتاح شد

مدرسه ۱۸ کلاسه خیرساز در بوئین زهرا افتتاح شد

قزوین- در سومین روز از هفته دولت بهره برداری از یک واحد مدرسه ۱۸ کلاسه خیرساز در دانسفهان بوئین زهرا بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، روز سه شنبه در مراسمی با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار، آقا علی سرپرست فرمانداری بویین زهرا و جمعی از مسئولان محلی، بهره برداری از مدرسه ۱۸ کلاسه که توسط خیر نیک اندیش حاج علی اکبر انصاری ساخته شده است آغاز شد.

این واحد آموزشی در زمینی به مساحت ۳۸۲۵ مترمربع و زیربنای ۳۴۴۸ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال در مدت ۹ ماه ساخته شده است.

هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در مراسم افتتاح این مدرسه اظهار داشت: خدمات دولت در شرایط سخت کنونی از اهمیت زیادی برخوردار است و می‌تواند امید به تداوم خدمت را در میان مردم تقویت کند.

وی بیان کرد: امروز همه ما رسالت سنگینی بر عهده داریم و با کار و تلاش بیشتر باید به مطالبات به حق مردم پاسخ دهیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: شرایط امروز بسیار سخت شده و همه مدیران تلاش می‌کنند مانند دوران دفاع مقدس جهاد گونه کار کرده و تحریم‌های دشمن را خنثی کنند.

وی اظهار داشت: حفظ وحدت و انسجام بین مردم و مسئولان و همکاری در امور می‌تواند موفقیت در برنامه‌ها را بیشتر کند و با استفاده از همه امکانات و ظرفیت کشور می‌توانیم بخشی از مشکلات را حل کنیم.

جمالی پور گفت: مشارکت خیرین در ساخت مدرسه و تأمین فضاهای آموزشی در شرایطی که دولت با محدودیت اعتباری مواجه شده بسیار کارساز بوده و جای تشکر دارد.

استاندار قزوین یادآور شد: باید شرایط را برای حضور مشتاقانه خیرین در کمک به ساخت مدرسه بخوبی مهیا کنیم تا افراد بیشتری در این زمینه احساس مسئولیت و همراهی کنند.

وی اظهار داشت: از نیکوکار محترم شهر دانسفهان جناب آقای انصاری که در تأمین زیرساخت‌ها و احداث مدرسه در این منطقه تلاش کردند قدردانی می‌کنیم و ما هم وظیفه داریم شرایط مشارکت را مهیا کنیم.

کد خبر 5008193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha