۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۹:۰۱

بهره برداری از ۶۴ پروژه طی هفته دولت در نکا

بهره برداری از  ۶۴ پروژه طی هفته دولت در نکا

نکا - فرماندار نکا شمار پروژه هایی که هفته دولت در شهرستان بهره برداری می شود را ۶۴ طرح با ۱۱۳ میلیارد تومان اعتبار بیان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالجواد توحیدی عصر چهارشنبه در مراسم افتتاح از دولت سه طرح خدماتی- درمانی با اعتبار بالغ بر ۴۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و احیای کارخانه آسفالت در نکا افزود: بیش از ۶۴ پروژه طی هفته دولت با اعتبار یکصد و ۱۳ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

فرماندار نکا شاخص‌ترین پروژه‌های هفته دولت را سردخانه و انبار مرکبات، تولید لیموترش و مرغ گوشتی، آسفالت چاله‌پل، مسکن محرومان، مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین، اجرای پایش تصویری و کلنگ‌زنی پل سوم بر روی نکا رود برشمرد.

این مقام مسئول جذب ۵۶ درصدی اعتبارات را در شهرستان و پیشی گرفتن نسبت به سایر شهرستان‌ها را نشان از تحرک و مدیریت مناسب مدیران این شهرستان یاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: اگر مدیران با برنامه ریزی و مدیریت اصولی به دور از عملکرد جزیره‌ای با همکاری و مساعدت زنجیره‌ای فعالیت کنند قطعاً اثرگذار و سبب رونق و جهش تولید خواهد بود

رقیه صفری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران در حاشیه بهره برداری از طرح‌های خدماتی- درمانی شهرستان نکا اظهار کرد: ۱۱۲ پروژه عمرانی، خدماتی، درمانی، کشاورزی و بهداشتی در سه شهرستان منطقه شرق مازندران افتتاح و به بهره برداری می‌رسد که از این تعداد ۱۰۰ پروژه افتتاح و ۱۲ طرح کلنگ زنی می‌شود.

وی اضافه کرد: بیش از ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه‌ها هزینه و فرصت شغلی برای ۳۸۰ نفر در شهرستان‌های نکا، بهشهر وگلوگاه فراهم می‌شود.

کد خبر 5009564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha