۱۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۰۲

مدیرکل آموزش‌وپرورش سمنان:

۱۲۸ هزار دانش‌آموز در استان سمنان تحصیل می‌کنند

۱۲۸ هزار دانش‌آموز در استان سمنان تحصیل می‌کنند

سمنان- مدیرکل آموزش‌وپرورش سمنان بابیان اینکه ۱۲۸ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف در سطح استان مشغول به تحصیل هستند، گفت: سال تحصیلی جدید از نیمه شهریورماه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد دستورانی ظهر سه‌شنبه در جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان سمنان در استانداری ضمن بیان اینکه در سال تحصیلی جاری افزون بر ۱۲۸ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف در قالب‌های حضوری، مجازی و نیمه‌حضوری در استان سمنان مشغول به تحصیل خواهند شد، اظهار داشت: سال تحصیلی ۱۴۰۰ _ ۱۳۹۹ از ۱۵ شهریور سال جاری در کشور آغاز می‌شود و تمامی کارکنان ازجمله معلمان، مدیران، نیروهای خدماتی و… موظف به حضور در مدارس هستند.

وی بابیان اینکه حضور دانش‌آموزان در مدارس بستگی به وضعیت شهرستان‌های استان ازنظر رنگ‌بندی شیوع کرونا ویروس دارد، تصریح کرد: بر اساس آن شرایط تدریس حضوری، مجازی و یا غیرحضوری خواهد بود که در اسرع وقت تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی می‌شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان با اشاره به اینکه در سال تحصیلی پیش رو توجه به‌سلامت دانش‌آموزان، معلمان و کارکنان آموزش‌وپرورش به دلیل شیوع کرونا ویروس بیش‌ازپیش موردتوجه است، افزود: نحوه تحصیل دانش‌آموزان و آموزش‌وپرورش آنان در سال تحصیلی پیشرو در استان منوط به تصمیم‌های ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس و نکات دانشگاه‌های علوم پزشکی شاهرود و سمنان است.

دستورانی بابیان اینکه مشکلات زیرساختی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات برای برگزاری کلاس‌های مجازی مدارس رفع شده است، تأکید کرد: با همکاری یکی از بانک‌های عامل برای تأمین گوشی هوشمند ویژه معلمان استان اقدام‌هایی در دست اجرا است.

کد خبر 5013300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha