۱۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۸:۲۹

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران خبر داد

ساماندهی بصری سه بزرگراه امام علی(ع)، شهید صیاد شیرازی و نواب

ساماندهی بصری سه بزرگراه امام علی(ع)، شهید صیاد شیرازی و نواب

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به اهمیت موضوع رنگ در زیبایی شهر اعلام کرد: تا پایان امسال سه بزرگراه امام علی(ع)، شهید صیاد شیرازی و نواب به لحاظ بصری و گرافیکی ساماندهی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر؛ برزین ضرغامی، با بیان اینکه بدنه جدار هایی بتونی بزرگراه و ساختمان‌های مشرف که برای بهره‌برداری در جهت زیبایی بصری قابلیت دارد، شناسایی شده و قرار است با کمک نقاش‌ها و گرافیست‌ها رنگ‌آمیزی شود؛ خاطر نشان کرد: این اقدام ویژه در خصوص بزرگراه‌های صیاد شیرازی و نواب هم در دستور کار است و به طور قطع تا پایان سال این ۲ بزرگراه نیز از لحاظ بصری ساماندهی می‌شود.

ضرغامی ادامه داد: طی دوره‌ای، پایه‌های پل‌های سواره‌رو تهران رنگ‌آمیزی شد اما امروز و با گذشت زمان رنگ و لعاب خاصی ندارد و در جهت ساماندهی بصری این موارد نیز فراخوانی صادر شده است تا هنرمندان ایده‌های خود را ارائه و بهترین طرح‌ها را اجرا کنند.

ضرغامی با اشاره به اینکه علاقه ما به رنگ‌ها از درونمان نشات می‌گیرد و تاثیر آن به حدی است که در برخی از موارد از آن برای ایجاد روحیه مثبت و معناداری استفاده می شود؛ افزود: در خصوص زیبایی و ساماندهی بصری زیرگذرها که مورد تاکید شهردار تهران بوده هم فراخوانی صادر شده است تا هنرمندان ایده‌های خود را ارائه کنند و در این باره نیز اقدام لازم انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران همچنین از برگزاری جلسات شورای هنری مشترک با مسئولان بنیاد شهید برای مزین کردن پایتخت به تصاویر و تابلوهای شهدای انقلاب و دفاع مقدس خبر داد و گفت: بسیاری از مردم و نهادهای و ارگان‌ها مختلف در این باره انتظار دارند و تشخیص ما این بود که سیاست‌ها را به بنیاد شهید بسپاریم و اجرای آن با ما باشد. همچنین یک سری کارها در خصوص شهدا همچون نصب تابلوهای این عزیزان را انجام دادیم که با گذشت زمان و به جهت تابش آفتاب دچار آسیب شده و ساماندهی و نوسازی این تابلوها در دست کار است.

کد خبر 5013410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha