۱۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۵۶

امام جمعه مهریز:

والدین محتوای فضای مجازی برای دانش آموزان را رصد کنند

والدین محتوای فضای مجازی برای دانش آموزان را رصد کنند

یزدـ امام جمعه مهریز گفت: آموزش و پرورش غذای روحی دانش آموزان را در فضای مجازی کاملاً رصد کند و والدین نیز نسبت به این موضوع هوشیار باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در خطبه‌های امروز نمازجمعه مهریز اظهار داشت: زمانی گوشی‌های هوشمند را برای فرزندانمان سم می‌دانستیم اما در زمان شیوع کرونا مجبور شده‌ایم این گوشی‌ها را در اختیار آنها قرار دهیم.

وی بیان کرد: عدالت اجتماعی باید در آموزش و پرورش همسان سازی امکانات باشد به نحوی که امکاناتی که در مدارس دولتی و غیر دولتی وجود دارد باید برای همه مراکز یکسان شود.

محی الدینی عنوان کرد: بعضی از مدارس دولتی علاوه بر کمبود امکانات تحصیلی در مورد مسائل دینی ضعیف عمل می‌کنند و این مسئله شاید باعث سرخوردگی دانش آموزان شود.

وی با اشاره به سند ننگین ۲۰۳۰ افزود: دشمنان دوباره این سند را مطرح کرده‌اند و فیلم‌ها و متن‌های غیر اسلامی را در آن انتشار می‌دهند که آموزش و پرورش کشور باید در این زمینه بصیر و هوشیار باشد.

محی‌الدینی ادامه داد: دشمنان اجرای برنامه‌های خود را از مهدکودک‌ها شروع کرده‌اند زیرا پایه رشد فرزندان از آنجا شروع می‌شود و آموزش و پرورش و بهزیستی باید رصد کامل برنامه‌های ارائه شده در این مکان‌ها را داشته باشد.

امام جمعه مهریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه وزرا و دولتمردان گره گشای مشکلات اقتصادی مردم باشند، بیان کرد: آنها در سالی که ۳۵۶ روز است برای خدمت به مرد فرصت دارند، نباید خسته شوند و نگویند دولت بعد آنها کارها را انجام دهد که اینها پذیرفتنی نیست.

محی‌الدینی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر از عزاداران حسینی در شهرستان مهریز اظهار داشت: مردم و هیئات مذهبی شهرستان مهریز محرم امسال با وجود شیوع کرونا با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی عزاداری‌های خوبی برگزار کردند که از آنها قدردانی می‌کنیم.

کد خبر 5015353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha