۱۶ شهریور ۱۳۹۹، ۱۹:۳۹

فرماندار بناب:

مقاومت ملت ایران در دفاع مقدس الگوی همه آزادی خواهان است

 مقاومت ملت ایران در دفاع مقدس الگوی همه آزادی خواهان است

بناب- فرماندار بناب گفت: مقاومت و ایستادگی ملت ایران در مقابل دشمن به ویژه در دوران دفاع مقدس اینک به الگویی برای ملت‌های آزاده و آزادی خواهان جهان تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، امین رفیعی امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرستان بناب با اعلام این مطلب افزود: دوران ۸ سال دفاع مقدس مهم‌ترین بخش تاریخ ملت ایران است که همه دنیا با تمام ابزار و امکانات خود علیه نظام جمهوری اسلامی ایستاد.

وی تصریح کرد: از این رو بزرگ‌ترین رویدادی که در ۴۰ سال گذشته در نظام جمهوری اسلامی اتفاق افتاد، دفاع مقدس است و می‌توان درس‌های بزرگی از این هفته گرفت.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب تأکید کرد: امنیت و آرامش امروز کشور را مدیون خون شهدا و فداکاری ایثارگران هستیم و مهم‌ترین نیاز امروز کشور نیز داشتن روحیه همدلی و انسجام روزهای دوران دفاع مقدس است نه اینکه گرفتار مسائل حاشیه‌ای شده و از پرداختن به مشکلات مردم غافل شویم.

رفیعی گفت: اتفاقاتی که در ۸ سال دفاع مقدس افتاده درس و تجربه بزرگی می‌تواند برای کشور باشد.

وی سپس با اشاره به تبیین بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: تجربیات هشت سال دفاع مقدس باید در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب عملیاتی شود و اگر در این خصوص کوتاهی صورت گیرد ما به عنوان مسئولین نظام جمهوری اسلامی مسئول هستیم.

فرماندار بناب همچنین با اشاره به تهدیدات و تحریم‌های صورت گرفته علیه نظام جمهوری اسلامی از سوی دشمنان نظام تأکید کرد: برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس بهتر و گسترده‌تر از سال‌های قبل برگزار خواهد شد و جا دارد مردم را با دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس آشنا کنیم.

کد خبر 5017338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha