۱۸ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۲۴

در گفتگو با مهر مطرح شد:

رایزنی مصطفی کارخانه برای تغییر یک شبه رای فدراسیون والیبال!

رایزنی مصطفی کارخانه برای تغییر یک شبه رای فدراسیون والیبال!

پاسور تیم والیبال هورسان رامسر در واکنش به رأی فدراسیون برای برگزاری دیدار تیمش مقابل سایپا گفت: ظاهرا کارخانه رایزنی داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته نخست رقابت های لیگ برتر والیبال فردا چهارشنبه آغاز خواهد شد. دو تیم هورسان رامسر و سایپا تهران در حالی رو در روی هم قرار خواهند گرفت که ۱۱ بازیکن تیم هورسان به بیماری کرونا مبتلا شده اند و شرایط لازم برای برگزاری این دیدار را ندارند.

فدراسیون والیبال ابتدا اعلام کرد این دیدار لغو است اما روز گذشته (دوشنبه) دبیر کمیته رویدادها و مسابقات اعلام کرد بر اساس پروتکل ها، هر تیمی که از ۲۰ بازیکن،  ۹ بازیکن سالم داشته باشد، باید در رقابت ها شرکت کند.

داوود شکیبا پاسور تیم هورسان رامسر در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تغییر تصمیم فدراسیون والیبال و اصرار برای برگزاری این دیدار گفت: خبری که فدراسیون برای برگزاری این دیدار داد، تیم را شوکه کرد. در آزمایش دوم تیم، تست ۱۱ بازیکن مثبت اعلام شد. انصاری (دبیر کمیته رویدادها) ابتدا اعلام کرد بازی روز چهارشنبه تیم با سایپا لغو و حتی برای طی شدن قرنطینه ۱۴ روزه بازی هفته دوم مقابل شهرداری ورامین نیز کنسل است.

وی در ادامه تأکید کرد: اما روز گذشته به یکباره اعلام کردند بر اساس پروتکل های بهداشتی تیمی که ۲۰ بازیکن دارد و ۹ بازیکن سالم هستند، باید در رقابت شرکت کنند. نخست اینکه تیم ما ۲۰ بازیکن ندارد و در حال حاضر با ابتلای ۱۱ بازیکن به ویروس کرونا، حدود ۵ بازیکن سالم هستند و قرار است لیبروی سوم تیم در مقابل محمد موسوی برای تیم ما پاس بدهد!

پاسور تیم هورسان اظهارداشت: ظاهرا کارخانه برای برگزاری این دیدار رایزنی داشته است و انگار خون کارخانه رنگین تر است وگرنه چرا باید فدراسیون یک شبه رأی به برگزاری دیدار دهد. نکته جالب تر این است که قرار است این بازی در سالن سایپا برگزار شود. شهنازی (سرمربی فصل گذشته سایپا) بارها تلاش کرد بازی های سایپا در این سالن برگزار شود اما اعلام می کردند این سالن استاندارد نیست و حال قرار است بازی های سایپا با هدایت کارخانه در همین سالن غیراستاندارد برگزار شود.

کد خبر 5018692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha