۱۹ شهریور ۱۳۹۹، ۹:۰۴

نماینده ولی فقیه در کردستان:

نقش ارتش در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست

نقش ارتش در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست

سنندج - نماینده ولی فقیه در کردستان با تاکید بر اینکه نقش ارتش در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و دوران پس از جنگ بر کسی پوشیده نیست، گفت: خدمات درخشان ارتش همیشه دیده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی شامگاه سه‌شنبه در جریان دیدار فرماندهان لشکر ۲۸ کردستان با وی، اظهار کرد: پیگیر مطالبات مردم این استان هستم تا آنچه شایسته آنها است، انجام شود چون نگاه ما در مجموعه نمایندگی دفتر رهبر معظم انقلاب رو به جلو بوده و آینده استان و مردم مورد توجه قرار دارد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در توصیه‌های خود توجه به جوانان، همدلی با نخبگان، اهمیت دادن به مردم و کسانی که زحمات زیادی در کردستان کشیدند را مورد توجه قرار داده‌اند که ما هم آنها را مدنظر قرار می‌دهیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه مجاهدت فرهنگی بر اساس گفتمان رهبر معظم و امام راحل (ره) مورد توجه است، ادامه داد: بیشتر خدماتم در نقاط مرزی بوده و با شرایط مناطق مرزی و زحمت کشان این مناطق به ویژه نیروهای ارتش آشنا بوده و مراودات زیادی با آنها داشته‌ام.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان نیز در این دیدار با اشاره به مجاهدت‌های ارتشی‌ها برای حفظ مرز و بوم کشور، بیان کرد: ارتش در طول انقلاب و دفاع مقدس شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است.

امیر سرتیپ حمیدرضا رحمت‌پور با بیان اینکه دیدار با نماینده ولی فقیه در راستای بیعت مجدد با رهبر انقلاب و فرمانده کل قوا است، یادآور شد: نیروهای مسلح همیشه آماده جانفشانی برای کشور تحت فرامین رهبر معظم انقلاب هستند.

وی از آمادگی نیروهای مسلح استان کردستان برای دفاع از امنیت و آرامش مرزهای این کشور خبر داد و گفت: همه نیروهای مسلح در استان با وحدت و همدلی در راستای دفاع از نظام و انقلاب در صحنه حاضر هستند.

کد خبر 5019239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha