۱۹ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۱۰

نماینده ولی فقیه دراستان زنجان:

زنجانی ها در یوم العباس حماسه خلق کردند

زنجانی ها  در یوم العباس حماسه خلق کردند

زنجان-نماینده ولی فقیه دراستان زنجان،با بیان اینکه زنجانی‌ها همیشه در کارهای خیر پیشقدم هستند، گفت: در یوم العباس هم حماسه خلق کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی خاتمی صبح چهارشنبه در جلسه شورای اداری در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری خدمت به مردم شانیت است، گفت: مردم ولی نعمت ما هستند و احتیاجات مردم به شما نعمت‌های خداوند است و این نعمت‌ها نباید شما را خسته کند.

وی اظهار کرد: شرایط امروز جامعه ویژه است و در ۴۲ سال اخیر بحران‌های زیادی را کشور پشت سرگذاشته است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، با بیان اینکه بیماری کرونا کشور را با مشکل اقتصادی مواجه کرده است، گفت: این بار هم با همدلی و همبستگی از این پیچ تاریخی به امید خدا و هماهنگی و همدلی خدمتگزاران نظام اسلامی طی می‌کنیم.

خاتمی به یوم العباس زنجانی‌ها اشاره کرد و یاد آورشد: در استان زنجان بیش از ۱۱۰ هزار کمک معیشتی بین نیازمندان توزیع شد و این برای استان عالی است.

وی افزود: همدلی مطلوبی برای اجرای فعالیت‌ها در استان زنجان وجود دارد و این شهر به عنوان شهر پایتخت شور و شعور حسینی و دیار غواصان دریادل مشهور است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، تصریح کرد: زنجانی‌ها همیشه در کارهای خیر پیشقدم هستندو در یوم العباس هم حماسه خلق کردند.

کد خبر 5019516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha