۱۹ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۲۶

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان:

۶۱۴ واحد تولیدی استان سمنان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند

۶۱۴ واحد تولیدی استان سمنان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند

سمنان- رئیس سازمان صمت استان سمنان با اشاره به آغاز فرآیند ثبت‌نام متقاضیان تسهیلات برای سال ۹۹ گفت: ۶۱۴ واحد تولیدی استان سمنان طی سال گذشته تسهیلات رونق تولید دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی تشنه دل بعدازظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به بسته شدن پرونده تسهیلات رونق تولید ۹۸ اظهار داشت: درمجموع ۶۱۴ واحد تولیدی در بخش صنعت و کشاورزی این استان تسهیلات رونق تولید و بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال به ارزش ۱۶ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال دریافت کردند.

وی بابیان اینکه حمایت از واحدهای تولیدی و کالاهای داخلی یکی از اهداف مهم دولت در ارائه تسهیلات رونق تولید بود، اضافه کرد: از مجموع تسهیلات پرداختی ۳۸۷ واحد به ارزش ۱۲ هزار میلیارد ریال مربوط به تسهیلات رونق تولید بود و مابقی در حوزه تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ است.

آغاز ثبت‌نام در سامانه بهین یاب

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تحقق شعار سال مبنی بر ایجاد جهش تولید در دستور کار کارگروه رونق تولید استان قرار گرفت، بیان کرد: متقاضیان برای دریافت این تسهیلات در سال ۹۹ می‌توانند برای ثبت‌نام در سامانه بهین یاب اقدام کنند.

تشنه دل با تأکید بر ضرورت مشارکت و همکاری بانک‌ها برای تسریع در پرداخت تسهیلات یادآور شد: تأمین سرمایه در گردش بنگاه‌های اقتصادی تأمین نقدینگی موردنیاز طرح‌های نیمه‌تمام تولیدی که بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیک دارند از دیگر اولویت‌های این کارگروه در پرداخت تسهیلات است.

کد خبر 5019758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha