۲۰ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۳۶

رایزن فرهنگی ایران خبر داد؛

بازتاب پیام رهبری به بازنشر تصاویر موهن‌ مجله فرانسوی در اوگاندا

بازتاب پیام رهبری به بازنشر تصاویر موهن‌ مجله فرانسوی در اوگاندا

محمدرضا قزلسفلی از انعکاس گسترده پیام مقام معظم رهبری در واکنش به بازنشر تصاویر توهین‌آمیز به پیامبر گرامی اسلام (ص) در رسانه‌های اوگاندا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا قزلسفلی، رایزن فرهنگی ایران در اوگاندا با اعلام این خبر، افزود: این رایزنی متن انگلیسی پیام امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در واکنش به بازنشر تصاویر توهین‌آمیز یک مجله فرانسوی به حضرت محمد (ص) را تحت عناوین «صهیونیست‌ها پشت صحنه اهانت به پیامبر اسلام (ص)»، «رهبر معظم ایران توهین نشریه فرانسوی به پیامبر اکرم (ص) را محکوم نمودند»، «بازنشر کارتون فرانسوی گناه بزرگ نابخشودنی»، «اهانت به پیامبر اسلام (ص) برای انحراف اذهان از توطئه صهیونیست‌ها» در رسانه‌های مجازی اوگاندا منتشر کرد.

وی تأکید کرد: صفحات و شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، فیسبوک، واتس آپ، سایت‌های خبری هُملَند، بلال اوگاندا، اخبار آفریقا، مطالعات فرهنگی آفریقا و … به سرعت بازتاب وسیع داشته است.

قزلسفلی ادامه داد: علاوه بر آن، متن این پیام از سوی رایزنی فرهنگی کشورمان در اوگاندا به ایمیل‌های الکترونیکی شخصیت‌های دینی، علمی و فرهنگی و بیش از چهارصد فرهیخته این کشور ارسال شد.

بنابر اعلام این خبر، در پیام حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در پی اهانت اخیر یک نشریه فرانسوی به ساحت نورانی پیامبر اعظم صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم آمده است: ملت‌های مسلمان ضمن حفظ هوشیاری هرگز دشمنی‌های سیاستمداران و سردمداران غربی نسبت به اسلام و مسلمین را فراموش نکنند.

کد خبر 5020429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha