۲۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۷:۳۱

به همت اهالی مساجد؛

کمک‌های مومنانه به دستان خانواده‌های نیازمند مانه و سملقان رسید

کمک‌های مومنانه به دستان خانواده‌های نیازمند مانه و سملقان رسید

بجنورد- اهالی کانون‌های مساجد شهرستان مانه و سملقان در همتی جهادی ۱۲۰ بسته گوشت نذری بین خانواده‌های نیازمند شهری و روستایی این شهرستان توزیع کردند.

مرتضی گریوانی در گفتگو با مهر از توزیع بسته‌های گوشت نذری بین خانواده‌های نیازمند خبر داد و اظهار کرد: ۱۲۰ بسته در بخش‌های مختلف این شهرستان به مناسبت ایام محرم و سوگواری شهدای کربلا توزیع شد.

رابط کانون‌های مساجد شهرستان مانه و سملقان ادامه داد: از این میان روستاهای بخش مانه ۶۰ بسته و در روستاهای بخش سملقان نیز ۴۰ بسته گوشت نذری در دستان خانواده‌های نیازمند قرار گرفت.

وی افزود: تعداد ۲۰ بسته نیز در بخش مرکزی و شهر آشخانه توزیع شد.

گریوانی همچنین اعلام کرد: این بسته‌های گوشت نذری از مؤسسه خیریه حضرت خدیجه (سلام الله علیها) شهر قم و نیز برنامه تلویزیونی سمت خدا تأمین و ارسال شده که با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری این شهرستان در نقاط مختلف توزیع شد.

رابط کانون‌های مساجد شهرستان مانه و سملقان در انتها به برنامه‌های کانون روستایی شهدای بیار نیز اشاره کرد و از اکران فیلم برای نوجوانان در مسجد این روستا خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون در مناسبت‌های مختلف همچون ماه مبارک رمضان و اعیاد سعید قربان و غدیر و نیز ایام سوگواری دهه اول محرم، بسته‌های معیشتی و غذای گرم تهیه و میان خانواده‌های نیازمند تقسیم شده است.

کد خبر 5022170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha