۲۳ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۵۱

به همت اهالی رسانه استان همدان صورت گرفت؛

توزیع ۱۱۰ بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان کم‌بضاعت همدان

 توزیع ۱۱۰ بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان کم‌بضاعت همدان

همدان - ۱۱۰ بسته نوشت افزار با همت اهالی رسانه همدان در پویش «مهر و ماه» و در راستای کمک‌های مومنانه بین دانش‌آموزان کم‌بضاعت مقطع ابتدایی و متوسطه توزیع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۱۰ بسته نوشت افزار با همت اهالی رسانه همدان در پویش «مهر و ماه» و در راستای کمک‌های مومنانه بین دانش‌آموزان کم‌بضاعت مقطع ابتدایی و متوسطه توزیع شد.

این بسته‌ها شامل کیف کوله‌ای، چهار جلد دفتر و یک جلد دفتر نقاشی، خودکار، مداد، جامدادی، پاک‌کن، تراش، خط‌کش، قمقمه آب، بسته مواد بهداشتی شامل ماسک، ماده ضدعفونی کننده، دستکش و دفترچه یادداشت و پازل بود.

در این پویش چند شرکت و خیرین رسانه‌ای و دیگر خیران نیک‌اندیش مشارکت داشتند.

هیئت زینبیون متشکل از افراد فعال رسانه‌های استان همدان بوده که در طول سال علاوه بر فعالیت‌های مذهبی، به فعالیت‌های فرهنگی و خیریه‌ای نیز توجه ویژه‌ای دارد.

از جمله برنامه‌های این هیئت در سال جاری می‌توان به مجلس سخنرانی و روضه شب سوم شهادت امام حسین (ع) و ذکر مصیبت حضرت زینب (س)، پرچم‌گردانی حرم امام رضا (ع) در دفاتر رسانه‌ها، توزیع سبدهای حمایتی کالا بین خانواده‌های کم‌بضاعت در دو نوبت نوروز و ماه رمضان، توزیع نان رایگان در مناطق کم‌برخوردار استان در دو نوبت نیمه ماه شعبان و رمضان، کمک به تأمین هزینه اجاره مسکن خانواده‌های کم‌بضاعت، مشارکت در پویش «نذر آب» برای آب‌رسانی به مناطق محروم سیستان و بلوچستان، طرح «نذر خبر» به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) و اطلاع‌رسانی برنامه‌های ستاد مردمی غدیر اشاره کرد.

کد خبر 5022500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha