۲۶ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۲۲

فرمانده سپاه فجر فارس خبر داد

توزیع بیش ازیک میلیون بسته معیشتی در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه

توزیع بیش ازیک میلیون بسته معیشتی در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه

شیراز- فرمانده سپاه فجر فارس از توزیع بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در مرحله اول رزمایش «کمک مومنانه» خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یدالله بوعلی ظهر چهارشنبه در مراسم توزیع بسته‌های معیشتی و کمک مومنانه اوقاف و امور خیریه فارس که از محل موقوفه «میرزا فتحعلی خان صاحبدیوان» تأمین شده، گفت: در کل استان فارس در مرحله اول رزمایش «کمک مومنانه»، بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی توزیع شد،

سردار یدالله بوعلی تصریح کرد: استان فارس در حفظ انسجام در رزمایش همدلی و مواسات بی نظیر عمل کرد و بدون حساسیت و رقابت‌های کاذب هدفمند راه را طی کردیم و تا امروز این فعالیت‌های خداپسندانه ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه تا امروز با کمک مردم نیک اندیش و قرارگاه‌های سه گانه بیش از ۲ میلیون پرس غذای گرم در استان توزیع شده، یادآور شد: یکی از برجستگی‌های مردم فارس همین پیشگامی در امورات خیر است. چنانکه در مرحله دوم این رزمایش که از عید قربان آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد، تاکنون ۶۴۷ هزار بسته معیشتی و بیش از ۶ هزار قربانی در سطح فارس توزیع شده است. علاوه بر آن تخفیف بیش از ۸۰ میلیارد تومانی در بخش اجاره بها را شاهد بودیم و همه این افتخارات جز با پشتیبانی مردم و خیرین محقق شدنی نبود.

کد خبر 5025807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha