۲۹ شهریور ۱۳۹۹، ۲۱:۳۷

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کرمان:

۱۰۰ درصد اعتبار عمرانی سال ۹۸ کرمان جذب شد

۱۰۰ درصد اعتبار عمرانی سال ۹۸ کرمان جذب شد

کرمان-رئیس مدیریت و برنامه ریزی کرمان با اشاره به جذب ۱۰۰درصدی اعتبارات عمرانی سال ۹۸ گفت: برای سال۹۹ در بخش هزینه‌ای ۶۱۸هزار میلیارد تومان ابلاغی داشته ایم که بیش از ۵۱درصد تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر رودری عصر شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان با اشاره به اینکه با توجه به اینکه تا پایان شهریور ماه فرصت جذب داشته‌ایم، ۱۰۰ درصد اعتبارات عمرانی سال ۹۸ جذب شد، افزود: برای سال ۹۹ در بخش هزینه‌ای ۶۱۸ هزار میلیارد تومان ابلاغی داشته‌ایم که بیش از ۵۱ درصد تخصیص پیدا کرده است.

وی با بیان این مطلب که درصد نقدینگی امسال نسبت به سال قبل بهتر است و مشکلی برای اخذ منابع از خزانه وجود ندارد، افزود: با توجه به اینکه هر سه ماه یک بار باید گزارش نظارتی را ارسال کنیم لذا مسئولان در این حوزه باید حساس باشند همچنین فرمانداری‌ها باید نظارت خود را بر برنامه‌ها و پروژه‌های شهرستانی داشته باشند و گزارش‌های خود را ارسال کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان با اشاره به اینکه در حوزه فنی و عدم وجود نیروی ماهر در این زمینه نیز مشکلاتی وجود دارد، اظهار داشت: در خصوص بحث نوسانات قیمتی در قراردادها که شاهد نوسانات مصالح ساختمانی هستیم، مسئله تعدیل دیده شده است.

وی ادامه داد: مدیران استانی می‌توانند نظرات خود را در راستای حل مشکلات مربوط به ساخت پروژه‌های مختلف استان و حل مشکل نوسانات قیمت‌ها مطرح کنند و در ادامه در قالب یک جلسه مشکلات را به کشور ارائه کنیم.

گفتنی است که در پایان این جلسه از سند آمایش استان رونمایی شد.

کد خبر 5027801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha