۳۰ شهریور ۱۳۹۹، ۹:۲۵

فرمانده هنگ مرزی آستارا خبر داد:

رفع تصرف بیش از ۱۶۰ هزار متر مربع از اراضی ملی در آستارا

رفع تصرف بیش از ۱۶۰ هزار متر مربع از اراضی ملی در آستارا

آستارا- فرمانده هنگ مرزی آستارا از موفقیت مرزبانان این هنگ در رفع تصرف بیش از ۱۶۰ هزار متر مربع از اراضی ملی در منطقه کشفی شهرستان آستارا خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نوذر مرادی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام جزئیات این خبر، اظهار کرد: در راستای اجرای حکم قضائی در جهت رفع تصرف از اراضی ملی در شهرستان مرزی بندر آستارا، مأموران مرزبانی فرماندهی هنگ مرزی آستارا با استفاده از کلیه امکانات به منطقه مورد نظر در روستای کشفی اعزام شدند.

وی افزود: مأموران هنگ مرزی آستارا در این عملیات بیش از ۱۶۰ هزار متر مربع از اراضی ملی را که توسط افراد سودجو به صورت غیر قانونی و بدون مجوز، مورد بهره برداری قرار گرفته بود را رفع تصرف کردند.

فرمانده هنگ مرزی آستارا در با اشاره به دستگیری ۴ نفر متهم در این رابطه، گفت: مرزبانان هنگ مرزی آستارا قاطعانه با متخلفان و افراد سودجو برخورد و در اجرای احکام قضائی بدون فوت وقت عمل خواهند کرد.

مرادی با تاکید بر اینکه مرزبانان هنگ مرزی آستارا در آمادگی کامل هستند، افزود: امنیت حاکم بر مرزها، امنیت و رونق اقتصادی را برای یک سرزمین، به ارمغان می‌آورند.

وی، تصریح کرد: کشور با ثبات و مقتدری در منطقه هستیم، مرزهای مستحکم و سربازان جان بر کفی داریم که در کنار یکدیگر با درک درست از خدمت به امنیت کشور، از حریم و مرزهای کشور پاسداری و حراست می‌کنند.

کد خبر 5027948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha