۳۰ شهریور ۱۳۹۹، ۱۸:۲۳

رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج مطرح کرد

غفلت شهرداری کرج در ساماندهی پایانه شهید سلطانی

غفلت شهرداری کرج در ساماندهی پایانه شهید سلطانی

کرج- رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج خواستار ساماندهی اوضاع نابسامان پایانه مسافربری شهید سلطانی شد.

عباس زارع در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هفته گذشته به اتفاق چند نفر از اعضای شورای شهر بازدید میدانی از سازمان حمل و نقل و بار و مسافربری پایانه شهید سلطانی کرج داشتیم تا اوضاع حمل و نقل عمومی کرج را از نزدیک مشاهده کنیم.

وی بیان کرد: پایانه شهید سلطانی که به عنوان ورودی شهر کرج تعریف می‌شود، وضعیت بسیار نابسامانی دارد، همچنین این پایانه از نظر ایمنی نیز مشکلاتی دارد که باید به سرعت رفع شوند.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج با تأکید به اینکه ایستگاه‌های تاکسی بیش از ۲ هزار راننده دارد و ده‌ها هزار نفر از شهروندان در آنجا تردد دارند، تصریح کرد: متأسفانه ما نیز در ساماندهی این ایستگاه غافل شده‌ایم، امیدوارم بتوانیم در راستای رفاه حال شهروندان گام مهم و اساسی برداریم.

وی در پایان متذکر شد: شهرداری و شورای شهر باید پاسخگوی نیازهای شهروندان باشند و حل مشکلات شهری یکی از اصلی‌ترین امور است.

کد خبر 5028578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حسینی IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
      0 0
      با توجه به اینکه طرحهای گوناگونی برای ساماندهی پایانه شهید سلطانی اجرا شده ولی هیچیک از این طرحها کاملا اثر بخش نبوده خصوصا عدم برخورد مناسب با تخلفات مسافربرهای شخصی این معضل را حاد تر نموده است