۳۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۰۶

۱۷ تا ۲۰ آبان ماه؛

پنجمین کنگره بین المللی یوسرن به صورت مجازی و حضوری برگزار می شود

پنجمین کنگره بین المللی یوسرن به صورت مجازی و حضوری برگزار می شود

رئیس شبکه جهانی یوسرن از برگزاری پنجمین کنگره بین المللی یوسرن از ۱۷ تا ۲۰ آبان ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد و گفت: این کنگره به صورت مجازی و حضوری برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر نیما رضایی، موسس و رئیس شبکه جهانی یوسرن و معاون بین الملل دانشکده پزشکی، گزارشی از فعالیت های علمی و بین المللی یوسرن ارائه و از برگزاری پنجمین کنگره بین المللی یوسرن به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تهران از ۱۷ تا ۲۰ آبان ماه به صورت مجازی و حضوری خبر داد.

وی در تشریح تاریخچه یوسرن گفت: شبکه یوسرن از ابتدای سال ۲۰۱۶ میلادی تاسیس شده و تاکنون بیش از ۴۵۰ نفر از دانشمندان یک درصد برتر رشته های مختلف و ۱۶ نفر از برندگان نوبل و ابل و بیش از ۱۳ هزار و ۴۰۰ نفر عضو  دانشگاهی شامل دانشجویان و اساتید از بیش از ۱۲۰ کشور دنیا عضو شبکه شده اند.

رضایی افزود: طی ۴ سال گذشته، عملکرد یوسرن فراتر از حد انتظار بوده و فعالیت هایی شامل برگزاری بیش از ۵۰۰ رویداد علمی، نگارش ۸۰۰ مقاله، شرکت تشکیل ۹۰ دپارتمان بین رشته ای، عقد تفاهم نامه های بین المللی، تاسیس دفاتر داخلی و خارجی را در کارنامه خود دارد.

وی به معرفی همایش بین المللی و جایزه یوسرن به عنوان بزرگترین فعالیت بین المللی شبکه پرداخت که از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹ به میزبانی کشورهای ایران، اوکراین، ایتالیا و مجارستان برگزار شده است.

موسس و رئیس شبکه جهانی یوسرن خاطر نشان کرد: در سال ۲۰۲۰ ایران برای دومین بار میزبان برگزاری این همایش یعنی پنجمین کنگره بین المللی یوسرن خواهد بود.

وی گفت: بیش از ۱۴ هزار نفر نامزد دریافت جایزه جهانی یوسرن ۲۰۲۰ شدند، بیش از ۳۰۰ متقاضی که فرم درخواست و پروژه خود را کامل ثبت کرده بودند مورد داوری اولیه توسط بورد مشاوران شبکه جهانی یوسرن قرار گرفتند. از مجموع ۱۰ کاندیدای منتخب، در نهایت یک نفر در هر حیطه توسط دانشمندان یک درصد برتر دنیا و برندگان جایزه نوبل معرفی خواهد شد.

رضایی افزود: کنگره به صورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی و مجازی از طریق پلتفرم های از پیش تعیین شده و پخش زنده برگزار می شود. سخنرانی ۱۲۹ استاد خارجی به صورت حضوری و مجازی، کارگاه، نقاشی برای کودکان بیمار، مینیاتور talk، پخش به صورت وبینار، و... به صورت همزمان برگزار خواهد شد و مراسم اختتامیه ۲۰ آبان ماه در باغ موزه کتاب برگزار می شود.

کد خبر 5029135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha