۲ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۲۱

سرهنگ بهرام آبادی اعلام کرد

جمع‌آوری تابلوهای غیر مجاز آژانس از روی سقف خودروهای شخصی

جمع‌آوری تابلوهای غیر مجاز آژانس از روی سقف خودروهای شخصی

معاون ترافیکی پلیس راهور فاتب از طرح جمع آوری تابلوهای غیرمجاز خودروهای شخصی خبرداد و از اعمال قانون این خودروها گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی در خصوص این خبر اظهار کرد: طرح جمع آوری تابلوهای غیرمجاز خودروهای شخصی آغاز شده و مأموران پلیس راهور فاتب با مشاهده خودروهای مسافربر شخصی و غیر مجازی که اقدام به نصب تابلوهای آژانس روی سقف خودروی خود می کنند، برخورد قانونی می کند.

وی گفت: برخی از رانندگان خودروهای شخصی اقدام به نصب تابلوی آژانس روی سقف خودروی خود به منظور جلب اطمینان بیشتر مسافران می‌کنند که این کار ممنوع بوده و مأموران پلیس راهور فاتب به محض مشاهده، خودرو را متوقف و ضمن اعمال قانون راننده را موظف و مکلف به برداشتن تابلو خواهند کرد.

معاون ترافیکی پلیس راهور فاتب همچنین گفت: بر اساس این طرح خودروهایی که در آژانس‌ها کار می‌کنند، باید ۹ مورد را رعایت کنند تا به عنوان عضو آژانس‌های مجاز محسوب شوند که بر همین اساس داشتن گواهینامه ب ۲ و یا گواهینامه پایه دوم قدیمی، الصاق نوار شطرنجی سیاه و سفید با عرض ۲۰ سانتی‌متر روی در موتور صندوق عقب، بغل نویسی مشخصات آژانس روی دو در جلو، نصب تابلوی سقفی و نوشتن نام آژانس مجاز برای خودروهای در اختیار آژانس‌های مجاز، الزامی است.

بهرام آبادی اظهار داشت: داشتن معاینه فنی، حداقل ۲۳ سال سن، داشتن دفترچه همکاری یا فعالیت آژانس و داشتن کد آژانس و کد خودرو و نداشتن سابقه تخلفات حادثه ساز از جمله شرایط دیگر کار در آژانس‌ها و فعالیت خودروی آژانس‌ها در سطح شهر است.

این مقام انتظامی بیان داشت: تمام آژانس‌های تاکسی تلفنی برای تردد در شهر باید علائم مشخص متعلق به آژانس و نام آژانس محل فعالیت خود را نصب کنند و در صورت درخواست پلیس مدارک کامل آژانس را همراه داشته و ارائه نمایند.

کد خبر 5030998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha