۲ مهر ۱۳۹۹، ۲۰:۰۲

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان:

رعایت نکات بهداشت فردی در استان زنجان روند نزولی دارد

رعایت نکات بهداشت فردی در استان زنجان روند نزولی دارد

زنجان-معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: رعایت نکات بهداشت فردی از جمله استفاده از ماسک در نزد هم‌استانی‌ها روند نزولی داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، خدابخش مرادی‌نافچی عصر چهارشنبه در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان که در استانداری زنجان برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع‌مقدس افزود: دوران هشت سال دفاع‌مقدی مملو از لحظاتی است که ذره‌ذره و لحظه لحظه این دوران سرشار از جان‌فشانی رزمندگانی است که با اقتدار و پایمردی، جانانه از ایران اسلامی دفاع کرده و در این راه ذره‌ای تردید به خود راه ندادند.

وی با یادآوری اینکه شورای اطلاع‌رسانی در خصوص دفاع‌مقدس وظایفی بر عهده دارد که باید به آن بها داده شود، تصریح کرد: امروز باید زمینه برای معرفی دوران هشت سال دفاع‌مقدس به نسل جوان فراهم شده و لحظات ارزشمند و روحانی آن دوران به جوانان تبیین شود، لذا باید گنجینه ارزشمندی چون دفاع‌مقدس برای کسانی که آن روزها را درک نکرده‌اند، شناسانده شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه معتقدیم بعد از گذشته چند دهه از دوران هشت سال دفاع‌مقدس، هنوز زوایای پنهان زیاد این دوران به صورت ناشناخته باقی مانده است، ادامه داد: امروز باید به صورت هنرمندانه زوایای پیدا و پنهان هشت سال دفاع‌مقدس که توسط زنان و مردان در آن دوران خلق شده است، به تصویر کشیده شود تا این تبیین هنرمندانه بتواند ابعاد مختلف آن را در جامعه ساری و جاری کند.

مرادی‌نافچی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر موضوع شیوع ویروس کرونا را باید یکی از مهم‌ترین مسائل روز دنیا قلمداد کرد که همه دنیا را درگیر خود کرده است، اظهار کرد: در شرایط کنونی که همه در تلاش هستند تا زنجیره انتقال این بیماری را قطع کنند، ما نیز باید به وظایف و مسئولیت‌های اجتماعی خود در این دوران که رعایت بهداشت فردی و فاصله‌گذاری اجتماعی است، عمل کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با ابراز تاسف از این طی هفته‌های اخیر شاهد روند نزولی در استفاده هم‌استانی‌ها از ماسک در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا هستیم، ابراز کرد: وقتی قرار باشد عده‌ای نسبت به رعایت پرتکل‌های بهداشتی بی‌تفاوت بوده و احساس مسئولیت نکنند، همه کسانی که نسبت به این موضوع حساس هستند نیز گرفتار خواهند شد، به همین خاطر این موضوع نیازمند اطلاع‌رسانی صحیح است.

مرادی نافچی با تاکید بر اینکه اطلاع‌رسانی‌های لازم در خصوص برگزار نشدن پیاده‌روی اربعین باشد انجام شود، خاطرنشان کرد: امروز در شرایط و دورانی قرار داریم که اصحاب رسانه باید جامعه را در خصوص اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی حساس کنند.

کد خبر 5031453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha