۶ مهر ۱۳۹۹، ۱۵:۲۵

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان:

۵۷۰۰ طرح اشتغال در استان سمنان اجرایی می‌شود

۵۷۰۰ طرح اشتغال در استان سمنان اجرایی می‌شود

سمنان- مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اجرای پنج هزار و ۷۰۰ طرح اشتغال در استان گفت: درآمد ماهانه مجریان طرح اشتغال کمیته امداد ۱۵ میلیون ریال است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن مسعودیان راد ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی کمیته امداد سمنان با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی باهدف توانمند سازی و ایجاد خودکفایی در مددجویان کمیته امداد استان در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: پنج هزار و ۷۰۰ طرح اشتغال در استان اجرایی می‌شود که به‌طور میانگین درآمد ماهانه مجریان این طرح‌ها ۱۵ میلیون ریال است.

وی با تأکید بر اینکه ۱۲۰ نفر از دانشجویان استان سمنان به دبیرخانه رویداد استارت‌آپی کارآفرین‌شو راه یافتند، افزود: این رویداد با همکاری کمیته امداد و پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای به مددجویان کمیته امداد از دیگر برنامه‌های مهم این نهاد در حوزه اشتغال است، تصریح کرد: یک هزار و ۲۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد در این دوره‌های آموزشی ساماندهی شده‌اند.

مسعودیان راد بابیان اینکه سه هزار و ۴۷۵ فرصت شغلی در سال جاری برای مددجویان ایجاد می‌شود، خاطرنشان کرد: ۱۰۳ میلیارد تومان اعتبار برای تحقق این هدف در نظر گرفته‌شده است.

وی با اشاره به ارائه تسهیلات بانکی برای مددجویان در راستای ایجاد اشتغال و کارآفرینی بیان کرد: ۱۳ بانک عامل در استان پرداخت ۷۱ درصد از مجموع تسهیلات در نظر گرفته‌شده اشتغال مددجویان در سال جاری را بر عهده‌دارند.

کد خبر 5034237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha