۶ مهر ۱۳۹۹، ۱۹:۰۹

معاون دانشگاه علوم پزشکی البرز:

۴۰ تخت آی‌سی‌یو به ظرفیت بیمارستانی البرز اضافه شد

۴۰ تخت آی‌سی‌یو به ظرفیت بیمارستانی البرز اضافه شد

کرج -معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: ۴۰ تخت آی‌سی‌یو به بخش‌های درمانی این استان اضافه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی نظری عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی فردیس تا ۴ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: ساخت پروژه بیمارستان کمال‌شهر که به مدت دو سال پروژه مسکوت مانده بود از سر گرفته شده است.

وی بیان کرد: با پیگیری‌های صورت‌گرفته در روند ساخت بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی سیدالشهدا (ع) توسط سازمان مجری اداره کل مسکن و شهرسازی تسریع حاصل شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی البرز خاطرنشان کرد: ۴۰ تخت آی‌سی‌یو به بخش‌های درمانی و حدود ۱۰۰ تخت نیز برای بستری بیماران مبتلا به کرونا به سایر بخش‌های بیمارستانی استان اضافه شده است.

وی خاطرنشان کرد: تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیماری کرونا از قبیل دو دستگاه سی‌تی‌اسکن و دو دستگاه اکسیژن‌ساز در بیمارستان‌های امام علی (ع) و کوثر خریداری و راه‌اندازی شده است.

نظری با بیان اینکه دپوی بیش از چهار ماه تجهیزات مصرفی کرونا برای استفاده مراکز بهداشتی درمانی در شرایط اضطراری انجام شده است، گفت: ساختمان‌های امحای زباله و تجهیزات مورد نیاز در بیمارستان‌های امام حسین (ع) و کوثر ساخته و خریداری شده است و تا هفته آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی در پایان متذکر شد: جذب ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار با مساعدت استاندار و مسئولین وزارت بهداشت در راستای مقابله با بیماری کووید - ۱۹ و همچنین پیگیری جذب ۱۰۰ میلیارد تومان دیگر در دستور کار دانشگاه قرار دارد.

کد خبر 5034471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha