۶ مهر ۱۳۹۹، ۲۰:۴۹

معاون سیاسی استاندار سمنان خبر داد؛

کلنگ‌زنی یک مرکز خیریه مبارزه با سرطان در سمنان

کلنگ‌زنی یک مرکز خیریه مبارزه با سرطان در سمنان

سمنان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به اقدامات انجام شده برای توسعه زیرساخت‌های درمانی و خدماتی، گفت: یک مرکز خیریه مبارزه با سرطان در سمنان راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب الله خجسته‌پور شامگاه یکشنبه در دیدار با رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان کشور در محل سالن غدیر استانداری سمنان، ضمن بیان اینکه برای اشاعه خدمات درمانی برای مردم و جانبازان و معلولان اقداماتی در سطح استان در دستور کار است، بیان کرد: کلنگ‌زنی یک مرکز خیریه مبارزه با سرطان در طی روزهای آینده در سمنان در زمره این اقدامات است.

وی افزود: این مرکز با کمک‌های ۱۰۰ درصدی خیران در زمینه درمان، کلنگ زنی خواهد شد و در صورت اقناع خیران به لزوم پیشگیری و سلامت در میان اقشار، بی شک حمایت‌های آنان در این مقوله نیز شامل حال خواهد شد.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه استفاده از ظرفیت خیران و نیک‌اندیشان از جمله مواردی است که باید حتماً مورد توجه دست‌اندرکاران این هیئت ورزشی در سطح استان قرار گیرد، تاکید کرد: تقویت فرهنگ ورزش همگانی و ایجاد زمینه‌های مناسب اجتماعی برای رشد و توسعه‌ی ورزش در کشور ضرورت دارد.

خجسته پور افزود: آسیب‌های جسمی در برخی افراد موجب ایجاد ناامیدی و افسردگی روحی شده و در نقطه مقابل، انجام ورزش و حضور در میادین ورزشی سبب خواهد شد تا علاوه بر تلاش جسمی، فرد معلول مجدداً به جامعه بازگشته و به زندگی امیدوار گردد و در این راستا مساعدت‌های بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران امری مشهود و غیر قابل انکار است.

وی با بیان اینکه جانبازان و معلولان ورزشکار کشور ما در عرصه مسابقات بزرگ دنیا نشان دادند که معلولیت برای آنان محدودیتی را به وجود نیاورده و در این راستا موجب افتخار و سربلندی کشور و هم‌وطنان ما شده‌اند، گفت: فدراسیون‌های ورزشی کشور معمولاً متولی یک رشته ورزشی خاص بوده و این در حالی است که فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان متولی بیش از ۲۰ رشته ورزشی پر اهمیت می‌باشد که این امر نشان از حجم گسترده فعالیت و مسئولیت دست‌اندرکاران این فدراسیون دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان برای شرکت در انتخابات رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان سمنان به مرکز استان سفر کرده است.

کد خبر 5034551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha