به همت فرهنگسرای خانواده برگزار می‌شود؛

اجرای ویژه برنامه چهل چراغ درجوار مزار شهدای گمنام غواص حوزه هنری

اجرای ویژه برنامه چهل چراغ درجوار مزار شهدای گمنام غواص حوزه هنری

ویژه برنامه «چهل چراغ» به همت فرهنگسرای خانواده فردا (چهارشنبه ۹ مهرماه) در جوار مزار شهدای گمنام غواص حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، ویژه برنامه «چهل چراغ» به همت فرهنگسرای خانواده فردا (چهارشنبه ۹ مهرماه) در جوار مزار شهدای گمنام غواص حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

پخش نماهنگ و کلیپ‌هایی از دوران دفاع مقدس، روایتگری جنگ، پاسخ به شبهات، برپایی نمایشگاه کتاب و تجلیل از مادر شهید جاویدالاثر «سیاوش فرهادپور» بخش‌هایی از این برنامه است.

این برنامه همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس، با هدف ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت و آشنایی شهروندان با زندگی و تفکر مفاخر و بزرگان دفاع مقدس برگزار می‌شود.

شهید «سیاوش فرهادپور» گروهبان اول ارتش بود و نهم مهر ۱۳۶۴، در جاده پیرانشهر بر اثر اصابت ترکش خمپاره توسط نیروهای عراقی به مقام والای شهادت رسید و تاکنون جاویدالاثر است.

پیکر مطهر دو غواص شهید گمنام ۱۹ و ۲۰ ساله که در عملیات کربلای ۴ و در منطقه ام‌الرصاص به شهادت رسیده‌اند، مردادماه سال ۱۳۹۴ در حوزه هنری به خاک سپرده شد.

شهروندان برای حضور در برنامه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند به نشانی خیابان سمیه، نرسیده به تقاطع خیابان حافظ، حوزه هنری انقلاب اسلامی در کنار مزار شهدای گمنام مراجعه کنند.

همچنین برنامه‌های مجازی این مرکز در صفحه‌های Farhangsara_khanevade @ و Ketabkhanekhanevade @ قابل دسترس علاقه مندان است.

کد خبر 5035906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha