رسانه عمانی:

عادی سازی روابط «پلید، نجس و شیطانی» است

عادی سازی روابط «پلید، نجس و شیطانی» است

یک رسانه عمانی در گزارشی اعلام کرد: عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی یکی از گناهان بزرگ، پلید و نجس و از کارهای شیطان است که باید از آن به اقتضای شرع، عقل و اخلاق از آن دوری کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه الرویه عمان در مطلبی با قلم «علی بن مسعود المشعنی» با عنوان «عادی سازی روابط پلید، نجس و از کارهای شیطان است پس از آن دوری کنید» آورده است: وقتیکه می‌گوییم عادی سازی اقدامی پلید و نجس است، مبالغه‌ای در کار نیست بلکه این توصیف طبیعی از برقراری روابط با رژیمی نامشروع، اشغالگر، ظالم و فاسدی است که هیچیک از ارزش‌ها، قوانین، اصول روابط بین المللی وسیاسی مورد توافق بشریت بر آن جاری نمی‌شود.

این رسانه گزارش داد: جای تعجب است که برخی عرب‌ها متاثر از فشارهای آمریکا برای باطل کردن حق وحق نشان دادن باطل اینگونه آشکارا تلاش می‌کنند. در مقابل آنان برخی آزادگان جهان قرار می‌گیرند و با این باور که وجود صهیونیست، نه تنها بمعنای اشغالگری است بلکه به معنای تجاوز، غارت وتحریف حقایق تاریخی وجغرافیایی وعقل و منطق است، همچنان به مشروعیت قضیه فلسطین پایبندند.

این نویسنده می‌نویسد: در هرحال هر کشوری که عادی سازی یا صلح با یک رژیم اشغالگر را به رسمیت می‌شناسد باید بداند که این عادی سازی نه تنها مفهوم صلح ندارد بلکه بمعنای منکر شدن حق و به رسمیت شناختن باطل است و این اقدام در تاریخ به عنوان یک اقدام شرم آور و گناهی غیرقابل توجیه ثبت خواهد شد.

الرویه آورده است: حکومت‌های عربی که بدنبال عادی سازی روابط اند باید بدانند که به دلیل یک حماقت تاریخی که می‌توان نامش را قضا و قدر (مشیت) آمریکایی گذاشت، وارد یک قمار سیاسی بی سابقه‌ای شده‌اند. این کشورها از هولناکی این عادی سازی و پیامدهای آن بر تاج وتخت وکشورهایشان بی خبرند چرا که رژیم صهیونیستی (وحامیان آن) طرح سازمان یافته‌ای برای کل منطقه دارند که دروازه ی ورودی آن عادی سازی روابط است.

این نویسنده آورده است: این درحالیست که کشورهای عادی کننده روابط هیچ طرحی برای به حداقل رساندن ضررهای آتی و یا عدم تعرض به کشورها، تاریخ وجغرافیاشان در چنته ندارند. بهتر است نخبگان این کشورها تاریخ، قرآن، تورات و انجیل را مطالعه کنند تا بدانند یهودی‌ها که بودند وصهیونیست ها چه هستند.

این رسانه عمانی گزارش داد: از همین رو بار دیگر تاکید می‌کنیم که عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی یکی از گناهان بزرگ، پلید و نجس و از کارهای شیطان است که باید از آن به اقتضای شرع، عقل و اخلاق از آن دوری کرد و در مقابل عادی سازی روابط و تسامح بر پایه ارزش‌های اخلاقی و صلح با هر آنکه ما را از خاک وطنمان نرانده است، واجب عینی بر همه مسلمانان و کشورهای اسلامی است.

کد خبر 5036333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha