۹ مهر ۱۳۹۹، ۱۳:۵۱

استاندار مازندران خبر داد

تخصیص ۲۰ میلیارد ریال برای خرید گوشی دانش آموزان نیازمند مازندران

تخصیص ۲۰ میلیارد ریال برای خرید گوشی دانش آموزان نیازمند مازندران

ساری- استاندار مازندران از تخصیص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای خرید گوشی هوشمند دانش آموزان نیازمند و محروم در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حسین زادگان پیش ازظهر چهارشنه در جلسه شورای آموزش وپرورش استان با اظهار اینکه دو میلیارد تومان برای خرید گوشی‌های هوشمند و تبلت دانش آموزان نیازمند تخصیص داده شده است، شمار دانش آموزان فاقد گوشی هوشمند را در استان ۴۰ هزار نفر ذکر کرد.

وی با تاکید براینکه تأمین گوشی و تبلت آموزشی برای دانش آموزان محروم باید در اولویت کار آموزش و پرورش باشد به تأثیر کرونا بر بخش‌های مختلف اقتصادی در استان اشاره کرد و گفت: ادارات و دستگاه‌های استان باید شیوه‌های جدیدی برای درآمدزایی تعریف کنند.

وی با عنوان اینکه جغرافیای درآمدزایی باید تغییر یاد بر لزوم بهر گیری از ظرفیت نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان برای ارتقای وضعیت درآمدی دستگاه‌ها از جمله آموزش وپرورش تاکید کرد و گفت: شیوع کرونا سبب کاهش درآمدهای اقتصادی در استان شده است.

استاندار مازندران یادآور شد: باید از ایده نخبگان و صاحبنظران دانشگاه برای بهبود و ارتقای وضعیت درآمدی استفاده شود.

حسین زادگان همچنین به تأثیر منفی کرونا بر حوزه گردشگری اشاره و اضافه کرد باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ظرفیت‌های این بخش فعال نگه داشته شود.

کد خبر 5037029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha