۹ مهر ۱۳۹۹، ۱۴:۵۹

مدیرکل اطلاعات گلستان مطرح کرد

همدلی سلاح برتر در برابر دشمن/ با جریانات هدایت شده مقابله شود

همدلی سلاح برتر در برابر دشمن/ با جریانات هدایت شده مقابله شود

گرگان- مدیرکل اطلاعات گلستان مهم ترین سلاح در برابر دشمن را همدلی و اتحاد معرفی کرد و گفت: با حفظ انسجام و همدلی و هدایت رهبر معظم انقلاب می توان در برابر تمام توطئه ها ایستاد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلالی بعدازظهر چهارشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی گلستان اظهارکرد: در ماه های اخیر جریان ضدانقلاب اقداماتی در راستای تشویش اذهان عمومی و ناامید کردن مردم انجام داده که باید با این جریانات هدایت شده درست مقابله کرد.

وی ضمن تشکر از رسانه ها، افزود: فضاهایی که جریان های مخالف نظام طراحی می کنند را می توان با آگاهی بخشی نقش بر آب کرد.

مدیرکل اطلاعات گلستان گفت: وزیر بهداشت در ستاد کرونای گلستان بیان کرد که زمان شیوع کرونا در ایران تریبون های غربی به ضعف و شکست ایران در مقابله با کرونا اشاره می کردند اما وقتی موج کرونا به اروپا رسید همه در مقابل آن زانو زدند.

جلالی بیان کرد: این امر در حالی اتفاق افتاد که مسئولان و کادر درمان کشور توانسته بودند کرونا را با وجود کمبود زیرساخت ها مدیریت کنند.

وی همچنین با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس نماد مبارزه همه جانبه با استکبار جهانی است و دستاوردهای آن هرگز فراموش نمی شود.

مدیرکل اطلاعات گلستان متذکر شد: یادآوری شجاعت ها و دستاوردها برای مقابله با توطئه های استکبار جهانی ضروری است.

وی مهم ترین سلاح در برابر دشمن را همدلی و اتحاد معرفی کرد و گفت: با حفظ انسجام و همدلی و هدایت رهبر معظم انقلاب می توان در برابر تمام توطئه ها ایستاد.

جلالی همچنین از دستگیری شبکه سازمان یافته ای از دلالان و سوداگران دارویی که نسبت به فروش داروهایی کرونا اقدام می کردند توسط وزارت اطلاعات و تحویل آنها به مراجع قضایی خبرداد

کد خبر 5037081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha