۹ مهر ۱۳۹۹، ۱۵:۲۵

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری خبر داد:

حضور بسیار زیاد دانش‌آموزان چهارمحالی سر کلاس های درس

حضور بسیار زیاد دانش‌آموزان چهارمحالی سر کلاس های درس

شهرکرد- مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری از حضور بسیار زیاد دانش‌آموزان سر کلاس های درس در مناطق محروم این استان به علت کمبود وسایل ارتباطی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرحناز قائدامینی ظهر چهارشنبه در دیدار با رئیس بسیج مستضعفین با بیان اینکه تلاش این است که در فضای کرونایی اجازه ندهیم آموزش تعطیل شود، گفت: در مناطق محروم حضور دانش‌آموزان در مدارس بسیار زیاد است و این افراد هیچ توان استفاده از فضای شاد و تلویزیون و دیگر وسایل ارتباطی را ندارند و بنابراین در مدارس حاضر هستند تا از آموزش عقب نمانند که در این راستا مشکلات داریم.

وی بیان کرد: مجموعه آموزش و پرورش با بسیج دانشجویی و فرهنگیان ارتباط خوبی داشته و این دو در آموزش و پرورش بسیار فعال هستند.

وی گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از مطالبات جدی مقام معظم رهبری است که کارهای خوبی بسیج فرهنگیان مانند برگزاری دوره معلمان تراز انقلاب در این راستا انجام داده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بسیج دانش آموزی استان هم بسیار توانمند حرکت می‌کند و از آموزش و پرورش جدایی ناپذیر است.

وی گفت: در زمان شهادت سردار سلیمانی، برنامه نمایشگاه عشق توسط دانش آموزان راه اندازی شد که تعدادی دست نوشته هم جمع آوری و به یک آلبوم تبدیل شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری گفت: امید ما این است که بتوان دانش‌آموزانی تربیت کرد تا گام‌هایی در راستای انقلاب بر دارند به همین منظور خواستاریم کمک کنید تا در زمینه‌های مختلف به این اقشار خدمت رسانی شود.

کد خبر 5037144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha