۱۲ مهر ۱۳۹۹، ۸:۵۸

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

عملیات چهار خطه کردن محور دهدشت-چرام تسریع شود

عملیات چهار خطه کردن محور دهدشت-چرام تسریع شود

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: محور دهدشت به چرام یکی از محورهای حادثه خیز استان بود که با توجه ویژه دولت عملیات چهار خطه کردن این محور در حال انجام است و باید تسریع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کلانتری شامگاه جمعه در حاشیه بازدید از محور ارتباطی دهدشت به چرام در جمع خبرنگاران افزود: در راستای تعریض و اصلاح این جاده کارهای خوبی انجام شده و این جاده ارتباطی به طول ۱۷ کیلومتر از اولویت‌های مهم حوزه راه در استان است.

وی بیان داشت: مدیران حوزه راه و شهرسازی و راهداری استان، هر چه سریع‌تر نسبت به تکمیل و تحویل این محور مهم اقدام کنند.

استاندار با بیان اینکه هدف از تعریض و اصلاح این جاده، کاهش ترافیک، سهولت تردد میان دو شهرستان و کاهش حوادث در این محور است، گفت: یکی از اهداف این پروژه اتصال سریع محور باباکلان به چرام و جاده اصفهان است.

کلانتری افزود: در راستای اجرای این پروژه ارتباطی هشت میلیارد تومان هزینه شده و این پروژه تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی اظهار داشت: بهسازی، تعریض و تکمیل طرح‌های نیمه تمام در حوزه راه از مهمترین پروژه‌ها در استان بوده و در دیدار با وزیر راه و شهرسازی بر ضرورت استاندارد سازی جاده‌های بین شهری و برون شهری و توجه ویژه به محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد تاکید بسیار شد.

کد خبر 5038453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha