۱۲ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۵۹

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان:

اقدامات پیشگیرانه در حوزه مدیریت بحران در دستور کار قرار گیرد

اقدامات پیشگیرانه در حوزه مدیریت بحران در دستور کار قرار گیرد

همدان - رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان با تاکید بر تداوم آموزش های شهروندی گفت: اقدامات پیشگیرانه در حوزه مدیریت بحران باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، کامران گردان پیش از ظهر شنبه در کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان با تأکید بر اینکه به‌عنوان منتخب مردم در پارلمان شهری همدان، تقویت حوزه خدمات شهری اولویت نخست بنده در حوزه مدیریت‌شهری است؛ گفت: روند جلسات کمیسیون خدمات شهری را در قالب بازدید از سازمان‌ها و واحدهای مختلف حوزه خدمات شهری دنبال خواهیم کرد تا از نزدیک نسبت به عملکرد آنان، نظارت و ارزیابی‌ها صورت گیرد و تمامی مباحث همراه با هم‌اندیشی و هم‌فکری به مرحله اجرا برسد.

وی گفت: بر اساس هزینه‌های صورت گرفته باید پیاده‌راه بوعلی بر مبنای هویت اصلی خود نگهداری شود تا شاهد شادابی و زیبایی آن باشیم.

گردان در ادامه با تأکید بر اینکه آموزش به مردم باید ادامه پیدا کند، زیرا هزینه‌ها کاهش می‌یابد؛ ادامه داد: همچنین اقدامات پیشگیرانه در حوزه مدیریت بحران باید در دستور کار قرار گیرد، زیرا همواره پیشگیری بهتر از درمان است.

وی همچنین با بیان اینکه سیما و منظر شهری نیز همزمان با مناسبت‌های مختلف باید نشانگر رویدادهای مورد نظر باشد؛ گفت: باید تمامی مناسبت‌ها همراه با آذین‌بندی شهر دیده شود که این مهم باید با کمک سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و مناطق ۴ گانه شهرداری همدان تقویت شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان بیان کرد: پیشروی موفقیت‌آمیز سیستم آتش‌نشانی شهرداری قابل قدردانی است، زیرا پیش از این‌ها ضعف سیستمی مطرح بود اما خوشبختانه روند رو به رشد دارد.

گردان ادامه داد: خریداری نردبان ۵۳ متری برای سازمان آتش‌نشانی باید هر چه سریع‌تر تعیین‌تکلیف شود که در هر زمان ممکن هم صورت پذیرد، متضرر نخواهیم شد؛ زیرا نقیصه مجموعه شهری را برطرف خواهد کرد؛ البته بودجه موردنظر آن از سوی شورای شهر در سال‌های گذشته مورد تصویب قرار گرفت که تاکنون به هر دلیلی خریداری نشده و شهرداری در این زمینه باید اقدامات عاجلانه را پیش گیرد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان با بیان اینکه مهندسی ترافیک شهر وظیفه مدیریت‌شهری است؛ اظهار کرد: اجرای طرح‌های کوتاه‌مدت در حوزه مهندسی ترافیک شهر به‌منظور رفع دغدغه شهروندان مورد تأکید کمیسیون است و همگام با این مسیر باید طرح‌ها و برنامه‌های درازمدت پیش‌بینی شود.

وی از ارائه طرح ترافیکی مناسب برای اصلاح ترافیک ورودی شهرک فرهنگیان با همکاری راهنمایی و رانندگی در آینده نزدیک، خبر داد و اظهار کرد: با توجه به اینکه جانمایی دکه‌های ساخته شده در بلوار ارم مناسب نبوده است؛ باید هرچه سریع‌تر تعیین‌تکلیف شود. *

کد خبر 5038822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha