۱۵ مهر ۱۳۹۹، ۹:۱۵

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز:

ابتلا به کرونا در نشست های خانوادگی افزایش یافته است

ابتلا به کرونا در نشست های خانوادگی افزایش یافته است

اهواز- رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: بیشترین مراجعه کنندگان به بیمارستان‌ها کسانی هستند که در نشست‌های دورهمی، خانوادگی، فامیلی و نظایر آن به کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد ابول نژادیان شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبر صدا و سیما در خصوص وضعیت کرونای استان خوزستان، بیان کرد: دوشنبه مورخ چهاردهم مهرماه امسال رکورد بیماری کرونا در کشور رقم خورد.

وی با بیان این اینکه در روز یکشنبه (سیزدهم مهرماه امسال) عدد بیماران بستری شده کرونایی در خوزستان بین ۶۰ تا ۸۰ نفر بودند، افزود: اما در روز دوشنبه عدد بستری بیماران کرونایی در خوزستان سه رقمی شد به گونه‌ای که ۱۰۴ نفر از این بیماران در بیمارستان‌ها بستری شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به اینکه در بیمارستان رازی اهواز تخت‌های عادی آن به طور قریب یک‌سوم پذیرش وجود دارد، تأکید کرد: تخت‌های ویژه این بیمارستان، بیمارستان گلستان اهواز و بیمارستان سینا پر شده است. لذا در این راستا دو بیمارستان امیر المومنین و فاطمه الزهرای اهواز را اعلام پذیرش کردیم تا هر بیماری که به آنها مراجعه کند، پذیرش شود.

ابول نژادیان با بیان اینکه ترس مردم از بیماری کرونا نسبت به گذشته کمتر شده است، در پایان گفت: از مردم خواهش می‌شود که نشست‌های خانوادگی را کمتر کنند چرا بیشترین مراجعه به بیمارستان‌ها کسانی هستند که در نشست‌های دورهمی، خانوادگی، فامیلی و نظایر آن به کرونا مبتلا شده‌اند. به طور مثال در اسفندماه سال گذشته خانواده‌ها کمتر به دیدوبازدید یکدیگر می‌رفتند اما اکنون این امر به مراتب بیشتر شده است.

کد خبر 5041306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha