۱۶ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۰۱

در گفتگو با مهر اعلام شد:

انفجار در کوه منطقه محمودیه شیراز خسارت جدی به همراه نداشت

انفجار در کوه منطقه محمودیه شیراز خسارت جدی به همراه نداشت

شیراز- رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر شیراز گفت: انفجار کوه در منطقه محمودیه منجر به پرتاب سنگ‌ به فاصله ۵۰ متری شده که خوشبختانه خسارت جدی در بر نداشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر چهارشنبه انفجاری در فاز جدید پروژه بزرگراه شهید سلیمانی روی داد که موجب پرتاب سنگ‌هایی به سمت تعدادی از منازل منطقه محمودیه شد.

نواب قائدی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه انفجار کوه در کیلومتر ۴ هزار و ۳۰۰ متری پروژه اتفاق افتاده است، افزود: پرتاب سنگ‌های کوه به فاصله ۵۰ متری منجر به این اتفاق شده که ایزوگام سقف برخی از خانه‌های اهالی این منطقه آسیب دیده است.

وی تصریح کرد: در برخی نیز خسارت جزئی به نازک کاری منازل وارد شده که پیمانکار مکلف به اصلاح و تعمیر شده است.

عضو شورای شهر شیراز در خصوص مسیر تونل در مجاورت مناطق مسکونی نیز گفت: طراحی این مسیر در گذشته تعیین و ادامه یافته و تغییر مسیر پروژه نیز مربوط به ۳ ماه گذشته است.

وی افزود: تاکید بر رعایت اصول ایمنی و انفجار آرام از اصلی ترین دغدغه مسئولان در خصوص ایجاد کمترین مزاحمت برای شهروندان است اما نزدیکی واحدهای مسکونی آن‌هم در پروژه‌ای بدین وسعت منجربه اتفاقات می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر شیراز با بیان اینکه مسئولان اجرایی برای اتمام پروژه ناگزیر به کوه‌کنی از طریق انفجار کوه هستند افزود: بخش قابل توجهی از اجرای پروژه بزرگراه شهید سلیمانی کوه بُری و انفجار کوه است که اجتناب‌ناپذیر است ما به دلیل مشکلات و مزاحمت‌های ایجاد شده ضمن عذرخواهی از مردم این منطقه امیدواریم شهروندان با همراهی و صبوری یاریگر ما در تکمیل این پروژه‌ها باشند.

کد خبر 5042581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha