۱۶ مهر ۱۳۹۹، ۲۱:۳۵

رئیس سازمان امور عشایر کشور:

پروژه مجتمع آبرسانی به منطقه عشایری فردوس تامین اعتبار می شود

پروژه مجتمع آبرسانی به منطقه عشایری فردوس تامین اعتبار می شود

فردوس - رئیس سازمان امور عشایر کشور با سفر به منطقه عشایری «کجه و چهنو» در شهرستان فردوس قول مساعد داد اعتبار مجتمع آبرسانی به این منطقه تامین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کرمعلی قندالی عصر چهارشنبه که باتفاق نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی، رئیس کمیسون امور عشایر مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و محلی به منطقه عشایری کجه و چهنو سفر کرده بود در جمع مردم این منطقه گفت: آب مهمترین نیاز این منطقه است و پروژه مجتمع آبرسانی این روستاها که شروع شده را تامین اعتبار می کنیم تا به سرانجام برسد.

در این جلسه نماینده عشایر منطقه به بیان مشکلات و کمبودهای عشایرشهرستان فردوس پرداخت و گفت: احداث انبار علوفه دام و سالن ورزشی، کارخانه فراوری پسته و مجتمع آبرسانی از جمله مهمترین نیازهای مردم این منطقه است.

ناصری تصریح کرد: فردوس بزرگترین سایت عشایری استان را دارد ولی متاسفانه علوفه دام به قیمت مناسب به دست دامدار نمی رسد و ضروری است سهمیه کنسانتره دام این منطقه افزایش یابد.

وی ادامه داد: برای طرحهای اقتصادی و زود بازده با محیط زیست مشکل داریم و برای صدور مجوز سخت گیریهای زیادی می کند که باید مرتفع گردد.

در ادامه کلنک احداث ساختمان اورژانس ۱۱۵ روستای کجه به زمین زده شد، این پروژه قرار است با مشارکت مردم در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع و زیربنای ۱۴۰ مترمربع ساخته و توسط دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تجهیز شود.

کد خبر 5043130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha